Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Hvor er det godt og billigt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der ved hvor det er godt og rimeligt billigt at oprette en webshop?

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår simpelthen ikke dit spørgsmål? 

Hvor det er nemt at billigt at oprette en webshop, mener du hvor du kan købe et domæne til din webshop eller hvor du kan hoste fra?

Præciser gerne dit spørgsmål meget mere, også for din egen skyld, ellers tvivler jeg stærkt på du får svar på dit spørgsmål :)

Mvh.

Morten S.

Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde på en del sites, hvor man kan opbygge sin webshop. Jeg har reserveret navn osv.                      Synes bare, det er ret dyrt. De fleste ligger på omkring 4-500 kr. pr. mdr. Det er mange penge, især i starten, hvor man nok ikke får den helt store omsætning. Så et rimeligt godt sted, der var lidt billigere, ville være dejligt.

Håber, det gav mening

Mvh. Sabrina

 

Fra Horsens
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. www.bricksite.com og giv gerne respons hvis/når du får din webshop op at køre! :-)

Mvh.

K&J 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kn jeg hjælpe dig med en biollig webshop, men det kræver lidt mere info fra din side af... hvis du skriver en PM til mig, så kan vi tage den derfra!

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed er også Mivando, som er en ny dansk udviklet webshop platform. Oprettelsen er 100% gratis og uforpligtende og man betaler først når man er klar til at sælge (starter fra 300 kr./måned) Smile

http://mivando.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabbil.

Hvis det er en billig webshop du leder efter, kan vi på OSOD.dk nok godt finde ud af noget til dig.

Du kan måske lige skrive til mig i privaten hvad den skal indeholde, og så snakkes vi ved der ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)