Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino hastighed

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

comx.dk   tilbyder gode forbindelser.

Men prisen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nu er jeg som sagt ikke ekspert på dette område, men når jeg læser tråden her, så undrer det mig meget, at der med disse superhurtige forbindelser på 100mb eller mere ikke er hurtigere svartider end mine "sølle" 25mb.

Jeg har så den opfattelse, at du får reelt ikke en hurtigere hastighed, hvis ikke nettet eller den aktuelle hjemmeside er hurtigt nok.

Måske nogen kan forklare dette?

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

100/10 mbit 219 sek  bahnhof.se

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

100/10 mbit 219 sek  bahnhof.se

Haha snyd! Hvorfor tilbyder de det ikke engang her ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Amino's side der er langsom

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Nu er jeg som sagt ikke ekspert på dette område, men når jeg læser tråden her, så undrer det mig meget, at der med disse superhurtige forbindelser på 100mb eller mere ikke er hurtigere svartider end mine "sølle" 25mb.

Jeg har så den opfattelse, at du får reelt ikke en hurtigere hastighed, hvis ikke nettet eller den aktuelle hjemmeside er hurtigt nok.

Måske nogen kan forklare dette?

Din opfattelse er ganske korrekt.
Samtidig skal det tilføjes at billeder og andre ting på hjemmesider sjældent er ret store efterhånden, (der findes naturligvis undtagelser) at billederne bliver hentet lige hurtigt om det er 20Mbit eller 100Mbit.
Så det er korrekt det hvis nettet ikke er hurtigt nok (fx hvis man downloader noget ved siden af) så kan det være langsomt.
Så som sagt. Ganske korrekt opfattet. :-) 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også helt korrekt :-)

Jeg har bestemt også opfattelsen af, at det er serveren der en gang i mellem arbejder langsomt. Jeg tror ikke der er et load-balancing setup bagved (arbejder bl.a. til dagligt med et) og det spiller max.

Man kan jo også se, at serveren ikke svarer før et stykke tid, hvis man sniffer lidt på trafikken :-) Og i forhold til at browsere typisk kun holder 2 tråde i gang til at hente media ned, så er det (som I siger) i hvert fald ikke forbindelsen der er noget galt med.

Jeg har arbejdet meget med lidt mere komplicerede systemer, som arbejder tonser langsomt! Der blev der indført caching mekanismer, der gjorde at roundtrips til databasen blev skåret kraftigt ned. Man skal selvfølgelig bare sørge for at få opdateret objektet i cachen når der sker ændringer. Jeg tror helt klart, at det vil afhjælpe en del af problemerne.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)