Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino hastighed

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa alle sammen

Har I en gang i mellem problemer med hastigheden på amino?

Jeg synes ofte jeg oplever meget langsomme svartider...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jjn:

Har I en gang i mellem problemer med hastigheden på amino?

Jeg synes ofte jeg oplever meget langsomme svartider...

Tjaaa - men de fleste sider loader da inden for 2-3 min ;)

Men okay - jeg har også kun 100 mbit, med 4-5 ms til dix'en...

Hilsen Svenskeren

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme her :-) Har også 100 mbit med ingen tid til ix'en :-)

Jeg har set, at der arbejdes på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jjn:

Det samme her :-) Har også 100 mbit med ingen tid til ix'en :-)

Haha - man skal jo se det fra den positive side, man kan nå at svare en masse mails imens sitet loader ;)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu ved I begge jo godt at afstand til DIX/IX ikke er så relevant længere... ikke? ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Men nu ved I begge jo godt at afstand til DIX/IX ikke er så relevant længere... ikke? ;-)

Netop pointen ;) Når det nu ikke er vores linjers adgang til det danske internet exchange, så er det jo (imellem linjerne) den anden side af bordet.. Dvs at det kunne være Amino's servere, eksekveringe af html/javascript osv.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Netop pointen ;) Når det nu ikke er vores linjers adgang til det danske internet exchange, så er det jo (imellem linjerne) den anden side af bordet.. Dvs at det kunne være Amino's servere, eksekveringe af html/javascript osv.

Ahh... men nu taler jeg ikke om hastigheden af linien... men det er heller ikke et problem kan jeg se... (VIL OGSÅ HAVE SÅDAN EN LINIE!)
Mere den forkerte opfattelse at DIX = lave ping tider.

Der ud over... helt enig. Jeg syntes det virker som om det er serveren der har lidt svært ved at svare... det kan så være loadbalancer/webserver der ikke er helt enig... men sådan er det jo... men mon ikke der indimellem sidder en og river sig selv i håret over det? ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg har kun en 25/5 linie med svartider mellem 4-8 sekunder.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Ahh... men nu taler jeg ikke om hastigheden af linien... men det er heller ikke et problem kan jeg se... (VIL OGSÅ HAVE SÅDAN EN LINIE!)

Mere den forkerte opfattelse at DIX = lave ping tider.

Nu er sådan en 100/10 mbit er jo også SINDYSYGT dyr.. Koster hele 399 SEK - inkl moms :-) Det er ikke mange ting man betaler skat af med glæde, men det er en af de ting jeg kan smiler over at betale privat ;)

Martin Arendtsen:
Der ud over... helt enig. Jeg syntes det virker som om det er serveren der har lidt svært ved at svare... det kan så være loadbalancer/webserver der ikke er helt enig... men sådan er det jo... men mon ikke der indimellem sidder en og river sig selv i håret over det? ;-)

De fleste gange loader den inden for 3-10 sek.. Men indimellem tager det virkeligt tid.. Og det er den eneste sider der gør det, så selvom jeg her i privaten sidder på lidt billigt internet udstyr fra linksys, så er det ihvertfald ikke det der er skyld i det.. :(

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Nu er sådan en 100/10 mbit er jo også SINDYSYGT dyr.. Koster hele 399 SEK - inkl moms :-) Det er ikke mange ting man betaler skat af med glæde, men det er en af de ting jeg kan smiler over at betale privat ;)

Okay Jannik... Nu kan jeg bare ikke lide dig mere. ;-)
*suk* hvornår fanden får .dk en ordentlig IT infrastruktur...

Jannik Hansen:
De fleste gange loader den inden for 3-10 sek.. Men indimellem tager det virkeligt tid.. Og det er den eneste sider der gør det, så selvom jeg her i privaten sidder på lidt billigt internet udstyr fra linksys, så er det ihvertfald ikke det der er skyld i det.. :(

Hmm... ja jeg syntes også det er amino der er den værste.
Men jeg syntes generelt det er hele tiden. 
Jeg har så dog en middelend router siddende på. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)