Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på vores webshop design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi er for nyligt gået i luften med www.fabrika.dk, der er en online shop med elmotorer - nok ikke det emne det typisk bliver blogget om her, men håber alligevel på et par meninger fra jer :) Hvad synes i om brugervenligheden og designet er shoppen?

Jeg er selv meget i tvivl om jeg har en undergruppe for meget, eftersom effektområde-undergruppen nok kunne undlades (http://fabrika.dk/shop/3000-rpm-2pol-172s.html). Dette ville dog medføre en masse produkter under 3000RPM - 2pol osv., det måske ødelægger overskueligheden.  Er et par af jer der har en god ide til at løse dette på en super måde?

Jeg håber at hører fra jer :)


På forhånd tak!


Mvh

Jens Amdisen

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

En søgefunktion måske?

Hvor man kan vælge en række parametre feks effekt osv, og derefter bliver man presentert for et relevant udvalg af motorer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside Smile

er kun brugt h1 på siden i underskrift lav lidt underskrifter med h2 på sider med lange tekster , det giver lidt SEO og lidt overskuelighed.

Kan ikke se brugt titler og tags på ret mange af sidens billeder det giver SEO , din sides billeder kan derved findes i google billedet søgning.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskuelig og pæn hjemmeside

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside ! Den virker utrolig brugervenlig. Personligt ville jeg nok flytte de tre elmotorer lidt længere op, så de eventuelt bytter plads med: "erfarne rådgivere" og "er du maskinbygger?", så er man slet ikke i tvivl om hvad man kan købe derinde. Det er ikke altid man lige scroller ned med det samme. 

Ellers synes jeg siden er super fed ! Der mangler måske også et synligt e-mærke eller Trustpilot-mærke, for at gøre siden ekstra troværdig. 

Venlig hilsen

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk meget pæn side.

 - den grå menu i venstre side er måske en anelse for kedelig.

 - Nu kan det godt være det fordi jeg ikke er så meget inde i jeres produkter men da jeg var her http://fabrika.dk/shop/siemens-elmotor-3s.html skulle jeg lige tænke over hvad jeg skulle gøre.. Jeg ville måske fremhæve Vælg venligst omdrejninger og antal poler for at gå videre: Eller bare sætte den tættere på.

 - Måske i skulle have links på på de 3 bokse under banneret. Så kunne i uddybbe lidt om at man spare 80 % osv.

Ellers fed side :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedback, det er helt sikkert værdifuldt for os!

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor meget teksten på de forskellige produkter må ligne hinanden inden der er "duplicate content"?

Mvh

Jens

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)