Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bekræftelses koden fra google analytics.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge aminoer

Jeg har brug for hjælp. Jeg sidder og prøver at få google analytics ind på min shop, men jeg skal først ha bekræftet at shoppen/domænet er mit. Jeg skal uploade en bekræftelses kode til shoppen, men hvor henne ? jeg har prøvet at ligge den i bundlinien som en anden tråd herinde foreslår. Men det virker ikke. Jeg har også prøvet at ligge den ind på forskellige produkter under upload af billeder, det virker heller ikke. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke er en haj til alt det her computer kode noget, så jeg håber at nogen kan hjælpe, så jeg kan få mit id og få tastet det ind på shoppen. Jeg ved ikke om det har noget at sige, men det er en dandomain shop jeg har.

www.Annetteskager.com

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Google Analytics sporingskoden skal ligge på hver eneste side på dit website/shop. 

Du bør ligge det lige inden </head> tagget i din HTML kode. Hvilken platform ligger din shop på?


EDIT: Havde overset dit link i signaturen. Jeg kan se at du bruger DanDomain. Så vidt jeg ved, så kan du i dandomain finder noget der hedder Google Analytics Konto-Id under opsætning, shop indstillinger, ordre. Her burde du kunne tilføje din sporingskode. Er der ikke helt sikker. For at være sikker skal vi lige bruge hjælp fra en som har adgang til backenden på en dandomain shop..

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:

Hej Annette.

Google Analytics sporingskoden skal ligge på hver eneste side på dit website/shop. 

Du bør ligge det lige inden </head> tagget i din HTML kode. Hvilken platform ligger din shop på? 

 

Hmm, det lyder da omfattende, jeg troede bare den skulle ind et eller andet sted, og så kunne google finde den, og se at siden er min. Og så skulle jeg slette den igen bagefter. Jeg ved ikke noget om hvilken platform det er, desværre.

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_Nielsen:

http://www.amino.dk/blogs/cygnet/archive/2009/08/25/dandomain-webshop-og-google-analytics.aspx   

Når dette er på plads, så er der kun et trin tilbage. Du logger nu du ind i administraion på din DanDomain shop, går ind under opsætning, shop indstillinger, ordre og finde feltet ”Google Analytics Konto-id (Kun Noframes)” og sætte dit konto id ind. Voila. Så er du kommet rigtig langt.

 

Jeg siger mange tak for hjælpen. Jeg sad via min google konto og var gået ind under webmaster værktøjer, og der skulle min shop så bekræftes. Det her link gik jo en helt anden vej.

 Jeg går ud fra at det så er sporingskoden der skal ligges ind på alle siderne, hvis jeg altså ønsker sporing på alle sider.:). Det er jo bare et helt fantastisk værktøj det her:) Ha en go aften..

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tal med dandomain om hvordan du for sporingskoden lagt ind.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

annette rasmussen:

eg siger mange tak for hjælpen. Jeg sad via min google konto og var gået ind under webmaster værktøjer, og der skulle min shop så bekræftes. Det her link gik jo en helt anden vej.

 Jeg går ud fra at det så er sporingskoden der skal ligges ind på alle siderne, hvis jeg altså ønsker sporing på alle sider.:). Det er jo bare et helt fantastisk værktøj det her:) Ha en go aften..

Ja koden lægger du ind her:

DanDomain shop, går ind under opsætning, shop indstillinger, ordre og finde feltet ”Google Analytics Konto-id (Kun Noframes)” og sætte dit konto id ind. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)