Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dynamic CSS flash template ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fundet en template på dreamtemplate.com, hvortil jeg godt vil have knyttet et cms.

Kan det betale sig at købe Coffeecup´s html editor eller visual site designer eller hvad kan man tilknytte af cms ?

Hvad er mulighederne for selv at indsætte billeder samt tekst i en sådan template. Er den låst for ændringer, skal der kodes eller hvordan ?

Er der evt. en haj som mod betaling vil hjælpe ?

Mvh. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Businessman:
Er den låst for ændringer, skal der kodes eller hvordan ?

Hejsa

Du kan sikkert få en masse info i deres FAQ

Men du kan som udgangspunkt implementere din temlate i hvilken som helst CMS, dog er der nogle temlate som bliver lavet til et bestemt CMS som Joomla eller andet ... men smid et link til den template du vil købe så vi kan se den...

/allan

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Det var hurtig respons :-)

http://www.dreamtemplate.com/templates/Dynamic_XHTML_-_3D_CU3ER/detail/6674.html

På dette site ville jeg måske rette et par få ting på forsiden samt indsætte et videoklip.

Selve firkanten som roterer på forsiden skal selvfølgelig indeholde noget af min egen reklame og tekst  - det ved jeg ikke hvor svært det er...

Dernæst implementere det med et cms (helst open source) så skulle det gerne køre !?

Mvh. R

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej R

Som jeg ser det får det hele udleveret i HML/CSS samt en flash ting til firkanten.

Du kan som udgangepunkt sætte dette design op alle de forskellige OS CMS' er. Du skal så være opmærksom på andre kan købe samme template så du kan møde den andet sted.

Businessman:
Dernæst implementere det med et cms (helst open source) så skulle det gerne køre !?

Du kan enten bruge WP (wordpress) eller Joomla det er en smagssag men vælger du WP har du også blok funktionen med.

Så du skal have fundet dig en som kan stå for dit projekt, jeg kan godt klare det for dig, du er velkommen til at skrive en PM.

/allan

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - sender dig en PM :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)