Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hænger der på din væg?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alexander R.B.
Fint nok, du ændrer min overskrift, men hvad har du imod hænder? Forstår godt, du tror det var en slåfejl, men vi kan også skrive:
"Hvad sker der på din væg".

Alexander R. B:
Et maleri (kopi) lavet af Leornado daVinci.


Ja.. gode gamle Leonardo...ham kommer man jo aldrig udenom, men for søren da, hvor er der mange falmede kopier rundt omkring.

Antikke ure?? Jeg har et gammelt Amerikanerur, der er almuemalet. Helt fjollet ser det ud og rigtig kitchet :-)

Spændende med bog..held og lykke med den :-)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle i tråden.

Mange tak fordi I er med på legen og deler med mig og andre, hvad der sker på jeres vægge. Det er sjovt at se, hvor forskelligt man indretter sig.

Der er mange, der er lidt bange for kunstverdenen og tror man skal kunne de rigtige termer, for at være med, men ingen smag eller ord er bedre end andre og det er vigtigt, at alle tør ytre sig.

Jeg har svært ved at forstå, at nogen vælger at bruge temmelig mange penge på reproduktioner, når vi har så mange dygtige kunstnere, der gerne vil sælge originale ting til billige penge.

Med farverig hilsen ;-)
Jytte B.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selvfølgelig et Ikea billede..

Og et par tilsvarende fra min lokale glarmester, som jeg mener han selv har fået fremstillet. Så det er meget storby insprireret.

Derudover er der et par hjemmelavede småmalerier, som jeg har fået gennem tiden, og et enkelt maleri af en gut der hedder Gunnar Mynge.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunstkonsulenten:
Hej Michael.

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har ikke noget hængende på min væg. Jeg er faktisk ret sparsomt indrettet
- har bare en seng, et bord hvor min computer står på, og så nogle andre
almindelige ting og sager - men altså ikke det helt vilde, og sådan skal det
også være.



Det skal nemlig lige være præcisl, som du ønsker det, men en gang imellem, tror jeg det er godt med lidt "kulør" på tilværelsen i form at et maleri, som man holder af.
Det giver mig tryghed og glæde og viser min omverden lidt om mig, men sådan er vi jo forskellige.

Jeg kom lige i tanke om at jeg har nogle malerier jeg selv har lavet for nogle år siden, det kan godt være at jeg hænger dem op på væggen snarest, så mine besøgende har noget at kigge på. Men nu må vi se om jeg kan tage mig sammen til det...

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere malerier fra min gode ven og fantastiske kunstner, Steffen Braüner, hængende. (www.steffb.dk). Jeg er glade for dem alle, men især for dette maleri, som jeg starter og slutter med at vise i 90% af mine foredrag. Det hedder Ikaros, og Ikaros-myten er netop den røde tråd i mine foredrag. Den kom i øvrigt også på coveret til "Ildsjælenes bog".

Steffen har i øvrigt nogle fantastiske billeder på vej, hvor man støtter enten Børnecancerfonden eller Danske hospitalsklovne, og motivet viser organisationers budskab på en positiv, livsbekræftende måde.

Derudover er jeg selv igang med at producere plakater til kontorvæggene rundt omkring. Det er plakater, der lige som foredrag er en blanding af underholdning, inspiration og viden. Jeg har fået lavet den første, men der er flere på vej :-)

Iøvrigt meget spændende tråd!

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære dejlige Aminoer,

Det gør mig så glad at se, at der stadig er liv i tråden :-)

Dejligt med input til udvidelse af horisont og inspiration.

Af hjertet tak :-)

Mfh
Jytte B.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne her friends poster..

Nogle medaljer, fra sport.

Og selvfølgelig en opslagstavle i kork .. old-fashion.

og et hjørne med 2 rækker af plakater delvist fra M! og bilblade.. "drengehjørnet".. :P 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

2 billeder (ægte) af kunstneren HuskMitNavn som jeg investerede i for et par måneder siden - i kan se/købe dem herinde: 

http://www.schaefergrafik.dk/husk-mit-navn/

Jeg har træsnittet i rød og gul - mangler den blå, men der skal lige spares nogle penge sammen til det :)

God søndag!

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en masse hvid maling hængende.

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaare
,
Kaare Bøje - nordicADmedia:
Jeg har en masse hvid maling hængende


En hvid væg er for mig det samme som et rødt klæde foran en tyr :-)

Jeg har en vision om, at kæmpe for udryddelse af dårlige reproduktioner, fabriksfremstillede malerier og nøgne vægge.
Mit "våben" er en dyb kærlighed til billedkunsten og den brogede skare af kunstnere og billedmagere, der dagligt forsøger at få deres tanker, følelser og talent udtrykt gennem billeder til glæde, berigelse, besættelse og begejstring.

Hvorfor er din væg nøgen?
Side 3 ud af 4 (33 indlæg)