Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hænger der på din væg?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer!

Jeg er blot nysgerrig og kunne godt tænke mig, hvis i har lyst til at berette lidt om, hvad der hænger på væggene hos jer.

På væggen over for mig hænger der 3 malerier af kunstneren Leif Dræby. Det er mixed media og måler 40 x 50 cm. Det forestiller ansigter i forskellige afskygninger.

Med farverig hilsen
Jytte B.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

På vægen ved siden af mig hænger der: 24 stk. A4 papirer fyldt med ideer og andet godt skrevet på dem. Sat op med tape :D

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

:-D Det minder mig lidt om filmen "Et smukt sind" med Russel Crowe, hvor han "hygger" sig i sit lille hus med masser af papirlapper overalt, men forhåbentlig er vi ikke ude i paranoia, så du får lige et lille tip...

Hvad med at inddele dine ideer i farver. Den super gode ide: grøn papir, den ikke mulige for tiden: - rødt...o.s.v?
Så har du en farvemosaik, som vil imponere enhver, der entrer dit sted.

Signalværdien vil i alle tilfælde stige betragteligt ;-)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Whiteboards og en række lister med mål for ugen og og mål for året.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunstkonsulenten:
Hej kære Aminoer!

Jeg er blot nysgerrig og kunne godt tænke mig, hvis i har lyst til at berette lidt om, hvad der hænger på væggene hos jer.

På væggen over for mig hænger der 3 malerier af kunstneren Leif Dræby. Det er mixed media og måler 40 x 50 cm. Det forestiller ansigter i forskellige afskygninger.

Med farverig hilsen
Jytte B.

www.kunstkonsulenten.dk

Jeg har ikke noget hængende på min væg. Jeg er faktisk ret sparsomt indrettet - har bare en seng, et bord hvor min computer står på, og så nogle andre almindelige ting og sager - men altså ikke det helt vilde, og sådan skal det også være.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse,

Uha..du lyder til at være meget målbevidst. Whiteboards er en super god opfindelse, for det er så let at viske ud og skrive nyt og det er vel egentlig meget rart og lidt Zenagtigt ;-) Kan det ikke være svært at være nærværende, når man er så målbevidst?

Når du altid dine mål?
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har ikke noget hængende på min væg. Jeg er faktisk ret sparsomt indrettet
- har bare en seng, et bord hvor min computer står på, og så nogle andre
almindelige ting og sager - men altså ikke det helt vilde, og sådan skal det
også være.



Det skal nemlig lige være præcisl, som du ønsker det, men en gang imellem, tror jeg det er godt med lidt "kulør" på tilværelsen i form at et maleri, som man holder af.
Det giver mig tryghed og glæde og viser min omverden lidt om mig, men sådan er vi jo forskellige.
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to forksellige "flotte" poser rammet ind, poserne er begge hvid og rød, hvilket matcher til resten af rummet, de matcher den røde tråd ( en malet rød stirbe der går igennem hele værelset )

Synes Det er en rigtig god idé Kim, at hænge idéerne op, mine ligger på små papirlapper under min computer...

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper,

Flotte plakater, men er vi ikke ude i noget overtrædelse af ophavsretslov, når du kopierer dem??? ;-)

Jeg har jo en vision om, at fordrive reproduktioner fra de små hjem, så jeg vil meget hellere se malerierne, som din far har lavet.

Tror du eller vil du bare gerne tro på, at der findes noget out there??

Muhammed Ali husker jeg jo fra min ungdom, hvor vi stod op midt om natten og samlede hele kvarteret til Boksekamp i TV...han var altså sej ;-)
(Ja..så gammel er jeg :-)
Side 1 ud af 4 (33 indlæg)