Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento + labelprinter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har før haft dette emne oppe at vende mht. Scannets Webshop2, men nu har jeg udvidet service + program til også at indbære Magento's API.

Jeg har lavet det sådan, at hvis du bruger en labelprinter til at klistre på dine pakker, så sørger mit system for at hente alle informationer ud af Magento og automatisk printe dem direkte til din labelprinter. Det kan enten køre hosted eller være en service, som du installerer på din lokale maskine.

En normal løsning er, at når ordren går i Afsendt (eller faktureret) status, så henter mit program ordren ud med navn, adresse, postnummer og by (i princippet kan alt hentes fra Magento, så systemet vil også kunne bruges til at printe følgesedler ud automatisk) og sender dem ud på din printer.

Jeg tager 995 for selve programmet, hvor der medfølger support til opsætning af systemet. Der kan selvfølgelig laves udvidelser til det.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg glemte at skrive, at hvis du ikke selv ønsker at hoste det, så kræver det, at din labelprinter er tilkoblet et netværk og at der åbnes for port 9100 i din firewall fra mit driftshus' ip. Den løsning koster ud over de 995 i oprettelse så 99 kr pr. måned. Så er du ikke afhængig af at du har en maskine, der skal bruges til det, men ordrene kommer bare direkte ind på labelprinteren eller din normale printer, når ordren går i den ønskede status.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøg på bump :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JJN

Spiller det sammen med Consignor Portal fra Edi-soft.dk, så er jeg interesseret.

Jeg ser nemlig kun Trollweb.no som har en sådan løsning fra Magento til Consignor.

http://www.trollweb.no/magento-nettbutikk-tilleggsmoduler/consignor-edi-integrasjon-mot-magento.html

Jeg ved der er mange der bruger Consignor, og findes der kun én løsning, så har du nok gode muligheder for at fiske noget business ind her :)

I øjeblikket foregår processen manuelt for os på UrKompagniet.dk, og er for så vidt ikke noget problem at overføre kundedata fra Magento til Cosignor lige nu, men stiger aktiviteten i form af flere salg af ure, kunne det være rart med en fuldautomatisk løsning.

Og så lige en sidste ting. Uanset hvor billig du er, så skal jeg vide hvem du er, før jeg køber noget. Så jeg vil anbefale dig at lave en dedikeret hjemmeside med dine løsninger. Inkl kontaktoplysninger og Om Os. Jeg har før brændt nallerne på løsninger med fejl, manglende updates etc.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Det er jeg selvfølgelig i gang med at få sat op, men jeg har mange opgaver af denne slags, så det kommer lidt i baggrunden.

Ja, mit system kan også spille sammen med Consignor.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)