Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder man konkurrerende virksomheds regnskab?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Ja overskriften siger vel det hel. Jeg har læst mig til at det er på cvr.dk, men jeg kan ikke få det til at virke. er der en der kan komme med en vejledning?

Jesper

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan kontakte cvr.  de kan sikkert hjälpe dig.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også tegne et abonnement hos databaser som Navne og Numre eller Greens.dk

Mvh
PLI | Affugter

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan på cvr.dk søge efter din konkurrent og når du har fundet det rette selskab har du mulighed for at købe årsrapporten derinde for 37,- pr. stk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger BIQ, men det koster som minimum 450 kr. om måneden. Det er dog et lækkert værktøj, der bl.a. har nogle ret brugbare funktioner, der visualiserer netværk og ejerskabsstruktur.

Hvis man er klar til at betale lidt for lidt "insight", kan det anbefales. Ellers kan du prøve at tjekke om regnskaberne offentliggøres. Hvis du ved hvilken revisor de benytter, kan det heller ikke skade at foretage et opkald eller to, og høre om det er muligt at få regnskaberne tilsendt.

Med BIQ kan man i øvrigt også se virksomhedernes revisionsselskaber, da alle offentliggjorte forretningsled er tilgængelige derinde.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Du kan på cvr.dk søge efter din konkurrent og når du har fundet det rette selskab har du mulighed for at købe årsrapporten derinde for 37,- pr. stk.

Hej Jesper,

Hvor har man muligheden for at købe det? kan ikke finde knappen.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Jesper Jepsen:

Du kan på cvr.dk søge efter din konkurrent og når du har fundet det rette selskab har du mulighed for at købe årsrapporten derinde for 37,- pr. stk.

Hej Jesper,

Hvor har man muligheden for at købe det? kan ikke finde knappen.

Det er ovre i højre side, når du er inde på en virksomhed. Se f.eks. http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=61126228

Der er en rubrik der hedder regnskaber - klik på "tilgængelige regnskaber" så kan du vælge imellem de enkelte regnskabsår.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Rune Jensen:

Jeg bruger BIQ, men det koster som minimum 450 kr. om måneden. Det er dog et lækkert værktøj, der bl.a. har nogle ret brugbare funktioner, der visualiserer netværk og ejerskabsstruktur.

Hvis man er klar til at betale lidt for lidt "insight", kan det anbefales. Ellers kan du prøve at tjekke om regnskaberne offentliggøres. Hvis du ved hvilken revisor de benytter, kan det heller ikke skade at foretage et opkald eller to, og høre om det er muligt at få regnskaberne tilsendt.

Med BIQ kan man i øvrigt også se virksomhedernes revisionsselskaber, da alle offentliggjorte forretningsled er tilgængelige derinde.

Det håber jeg så ikke du har haft succes med - så ville jeg ihvertfald skifte revisor, hvis vedkommende udleverer regnskaber til en konkurrent.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)