Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Stalker

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:
God karma til jer alle

Du også -

PS Husk lige at give mig 5 stjerner også - jeg er lidt nede på point i øjeblikket!!

Tak!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dobbelt post

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nå ja ... og så er jeg selv helt hold op med at give andet end positive bedømmelser ... hvis jeg er uenig med nogen, og ikke gider taget debatten med fjo<biiip> selv, så giver jeg istedet ham/hende som faktisk gider tage debatten op positive karrakterer istedet for at give ham den anden negative ... jeg ved sku ikke hvad det betyder eller om det betyder noget, men syntes det føles rarere og give thumbs up til dem jeg er enig med frem for at sparke dem i kuglerne jeg ikke kan li :-)

Just my five dollars :D

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:

Indkøberen/Fokus:
Hej Per

Det er faktisk relevant. Med stjerner nok kan man blive superbruger herinde, hvilket signalerer at man opfører sig godt og kommer med nogle fornuftige svar. Det giver god Amino-karma.

Michael



Eller de svar de der sidder og deler stjerne ud gerne vil høre -  Så mon ikke at det drejer sig om en eller anden Rygklapper Klub

Det kunne også være at hvis man giver et fyldestgørende svar at man får 5 stjerner?
At du tror der sidder folk og giver stjerner for at sige hvad de selv mener er rigtigt.

Jamen så har du fuldkommen ret...
Generelt når folk kan relatere eller er enige om et emne er de mere tilbøjelig for netop at gives stjerner.

Spørgsmålet er ikke om der sidder folk med samme meninger og giver hinanden stjerner, fordi det gør de.
Men kan folk styrre deres stjerne afgivelse eller er de lodrette uenige med alle som har en anderledes indtryk af tingene.


Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Men kan folk styrre deres stjerne afgivelse eller er de lodrette uenige med alle som har en anderledes indtryk af tingene.


Den tror jeg godt lige at jeg vil have igen - hvad mener du?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu lyder jeg måske lidt dum......Men hvordan i alverden giver man stjerner. Der er da flere der fra min side burde have haft disse stjerner hvis de har en gavn Smile

Og tak Henrik for dine 5 stjernerYes

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Lasse Smith:

Men kan folk styrre deres stjerne afgivelse eller er de lodrette uenige med alle som har en anderledes indtryk af tingene.


Den tror jeg godt lige at jeg vil have igen - hvad mener du?

Der er folk som giver 1 stjerne lige så snart de er det mindste uenige, selvom det er et debatforum.
Det er dem som jeg ser som stalkers, da de netop vedholder deres "had" for en anderledes mening.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Så lige, at du er fra Oksbøl, så vi er næsten naboer. Rart med nogle flere Aminoer fra vores egn - der er ikke så mange herinde.

Man klikker bare på det antal stjerner, der er under Aminoen. Du er ret ny herinde - er der noget med, at man skal have en vis karma eller et vist antal indlæg, før man kan afgive stjerner?

Michael

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Michael

Ja jeg er rimelig ny, men tror nu ikke det har noget med karma osv at gøre,om man kan give stjerner, da der jo engang må have været en pokkers masse mennesker her uden karma osv. Jeg er forøvrigt også plus medlem,så burde da have muligheden for at kunne give stjerner. De der stjerner under aminoen kan jeg ikke finde syntes jeg...tror lige jeg henter en lup..måske det så kan lade sig gøre Smile

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh..lige et hurtigt dumt spørgsmål mere...Når du siger under aminoen..hvad mener du så...hvad er amninoen???

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)