Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Stalker

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Er der andre der oplever at fordi man en enkelt gang giver en amino en enkelt stjerne. så begynder vedkommende at give alle ens indlæg 1 stjerner? Totalt griner har jeg over det

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik

Det var da noget underligt noget. Jeg har ikke selv oplevet det.

Michael

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Henrik Nielsen:
Er der andre der oplever at fordi man en enkelt gang giver en amino en enkelt stjerne. så begynder vedkommende at give alle ens indlæg 1 stjerner? Totalt griner har jeg over det


Det er ikke mig for jeg har lige givet dig 5 men kan du så ikke love mig at skrive om noget andet end stjerner og karma.

Godt nok er det snart 10 dage siden der sidst var en lang tråd om dette - men det er jo et iværksætter forum og så håber man jo på at indlæg og emner omhandler - netop relevante "ting" i forhold til detBeer

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Per

Det er faktisk relevant. Med stjerner nok kan man blive superbruger herinde, hvilket signalerer at man opfører sig godt og kommer med nogle fornuftige svar. Det giver god Amino-karma.

Michael

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øv...Så må jeg have opført mig uhyggeligt dårligt, for jeg har da vist aldrig fået noget der ligner stjerner Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:
Godt nok er det snart 10 dage siden der sidst var en lang tråd om dette - men det er jo et iværksætter forum og så håber man jo på at indlæg og emner omhandler - netop relevante "ting" i forhold til detBeer

Jamen, jeg tuder ikke over det, jeg undres måske, og så trækker på smilebåndet. Jeg kunne bare tænke mig at høre andres erfaing med dette og andet er der ikke i dette. Derfor jeg har valgt denne katagori :-)

God karma til jer alle

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indkøberen/Fokus:
Hej Per

Det er faktisk relevant. Med stjerner nok kan man blive superbruger herinde, hvilket signalerer at man opfører sig godt og kommer med nogle fornuftige svar. Det giver god Amino-karma.

Michael



Eller de svar de der sidder og deler stjerne ud gerne vil høre -  Så mon ikke at det drejer sig om en eller anden Rygklapper Klub

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole Hollegaard:

Øv...Så må jeg have opført mig uhyggeligt dårligt, for jeg har da vist aldrig fået noget der ligner stjerner Smile

Du har lige fået 5 af mig ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dem får jeg også hele tiden ... typisk får jeg dem af personer der har svært ved at se ud over deres egen næsetip, som er uenige med mig i nogle af mine holdninger eller slet og ret personer som har ulempe i de ting jeg siger (f.eks. i en salgstråd hvor man hjælper til med at belyse de sider af en handel som sælger måske helst så ikke blev belyst særligt meget).

Udover det så er alle andre nogle dejlige og overskudsagtige mennesker som værdsætter den tid jeg, og andre, bruger på at hjælpe andre, og det følles rigtigt rart og modtage et virtuelt klap på skulderen når man laver noget godt, så bliv endelig ved med det :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Rygklapper Klub

Ikke forstået! Jeg er ikke medlem (betaler ihvertfald ikke kontingent...) men er superbruger. Jeg bruger det ikke til noget i øjeblikket, men jeg er da glad for at folk værdsætter de brugbare svar, som jeg gennem tiden har givet. Det inspirerer mig til at give flere gode svar og oplysninger til glæde for andre Amino-brugere.

Michael

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)