Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er kontanthjælpen henne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ven der lige er ved at flytte tilbage tilbage til Danmark, og spørger om der ikke stadig er noget med en kontant starthjælp til nystartende virksomheder, men jeg kan umiddelbart ikke finde noget om det.

Jeg kan huske at der var noget om det før i tiden, men tænker at det nok blev misbrugt og derfor ikke er der mere, men er ikke sikker.

Er der nogle der kan svare på om der er nogle steder man kan få en kontant starthjælp(ikke lån) eller er det helt ude?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste sted jeg mindes at ordet "starthjælp" optråder i forbindelse med at danskere flytter tilbage til Danmark er i sociallovgivningen.

En dansker som flytter tilbage til Danmark og som ikke kan klare sigselv kan i de første 6 måneder kun få "startshælp". Derefter ryger man ind i det traditionelle bistandssystem.

I forhold til nystartede virksomheder er der nu ikke noget at hente.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu heller ikke umiddelbart noget, som jeg har hørt om. Så er det i hvert fald et tilskud, der holdes godt skjult.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen økonomisk hjælp at hente overhovedet.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

I forhold til nystartede virksomheder er der nu ikke noget at hente.

 

Ja, det var netop i forbindelse med opstart af ny virksomhed, når han kom tilbage. Jeg mente nok at der ikke var noget mere.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men

Thomas Pedersen:

Henrik Koudahl:

I forhold til nystartede virksomheder er der nu ikke noget at hente.

 

Ja, det var netop i forbindelse med opstart af ny virksomhed, når han kom tilbage. Jeg mente nok at der ikke var noget mere.

 

Men hvis han kommer herop UDEN AT LAVE NOGET kan han få starthjælp. Man skal jo nødig opfordre til drive virksomhed i Danmark. ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)