Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PWA Prestashop? (Pay Without Account)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har igennem et stykke tid søgt efter et modul eller en mulighed, der gør at mine kunder IKKE skal oprette en bruger før at de køber fra min webshop.

De skal have muligheden for bare at skrive navn og faktureringsadresse og bang - videre til betaling. 

Er det overhovedet muligt i prestashop at få dette? For jeg kan intet finde ! - Stort problem for mig, da flere folk har gjort mig opmærksom på dette.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja, det er muligt. Rigtig mange prestashops gør brug af det, inklsuive min prestashop billigegolfbolde.dk. Jeg har fået det lavet af Prestahotel.dk, så tag en snak med dem :o)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set de har det der hedder "one page checkout" på det nye prestashop.

Men vil det sige at hvis man opdaterer, så er modulet "gratis" med?

- jeg er interesseret, men hvorfor give penge hvis det egentlig hører med i det nye?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, det ser ud til at det nu er med som standard. Jeg går igang med at teste det i næste måned, men jeg satser selv på at det er med. En anden god nyhed er 1 page checkout, det har jeg også ventet på.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nye opc til PS 1.4 er, for at sige det mildt, elendigt. Jeg er stor fan af prestashop, men en ordentlig checkout kan de bare ikke finde ud af at lave.

Jeg bruger selv dette modul til min shop: http://www.canin.sk/prestashop/presta-modules/17-one-page-checkout.html

Det koster godt nok lidt, men pengene er hurtig tjent hjem igen. Han er desværre ikke klar med modulet til 1.4 endnu, men det skulle være lige på trapperne.

Ellers tag et kig på Caspers shop med golfbolde. Han har en af de bedste check out til prestashop jeg har set :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets:

Den nye opc til PS 1.4 er, for at sige det mildt, elendigt. Jeg er stor fan af prestashop, men en ordentlig checkout kan de bare ikke finde ud af at lave.

Jeg bruger selv dette modul til min shop: http://www.canin.sk/prestashop/presta-modules/17-one-page-checkout.html

Det koster godt nok lidt, men pengene er hurtig tjent hjem igen. Han er desværre ikke klar med modulet til 1.4 endnu, men det skulle være lige på trapperne.

Ellers tag et kig på Caspers shop med golfbolde. Han har en af de bedste check out til prestashop jeg har set :)

Ja - Men havde jo håbet på en løsning UDEN at skulle have penge pungen frem - men det ser ud til at der skal betales for det, og hvis dette er vejen til betalende kunder. tjah, så må man vel se det i øjnene.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)