Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god firma frugt ordning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger lidt erfaring med ovenstående, da vi står og skal have en ordning her på kontoret.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg kender til 2 (som jeg har erfaring med) - Jysk Firmafrugt og Frugt.dk. Mit indtryk er, at frugt.dk leverer det bedste frugt. Om de er billigst har jeg egentlig ikke lagt mærke til...

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth - jeg har selv benyttet Frugt Paa Solsiden som leverandør i flere år.

Jeg har tidligere testet flere forskellige leverandører, men de var klart bedst på kvaliteten og et varieret udvalg til prisen.

Du kan godt finde billigere løsninger, men jeg vil ikke anbefale dig at gå på kompromis, da brune bananer bare ikke skaber særligt meget begejstring på kontoret Wink

Find dem på http://www.frugtpaasolsiden.dk/ og hils mange gange fra Heinz.

/Heinz

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også brugt frugt på solsiden før og har aldrig haft problemer med leveringer. Frugten har altid været i en god kvalitet.

Ring og bestil en prøvepakke, det vil du ikke blive skuffet over :)

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Vi bruger Mettes økologiske grøntsager, nordjylland. Det er super lækkert og samme pris som ikke-økologisk.

www.mettes-oekologi.dk

De bringer også ud til Aalborg og omegn.

Med venlig hilsen

Birgit

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Hvor i landet er du fra ?? jeg har bred erfaring og relationer indenfor frugt og grønt, da jeg selv har været salgskonsulent indenfor frugt og grønt på KGT. Valby skriv til mig og så kan vi prøve at finde den rigtige frugt ordning til dig...

Mail: Mustafa-1287@hotmail.com

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Frugtkurven.dk - Firmafrugt & Frugtordning Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth D

Vi I www.frugtkurven.dk vil da meget gerne hjælpe dig og dinne kollegaer i virksomheden med lidt frisk, lækker og varieret frugt.

Vi er en af Danmarks største leverandører af firmafrugt, frugtordning alt i flotte frugtkurve - leveret til jeres virksomhed af jeres faste og personlige chauffør.

Du er velkommen til at finde de mange lækre frugtkurve samt masse af information på: www.frugtkurven.dk 

eller kontakte mig på salg@frugtkurven.dk eller tlf: 2068 4646

Vi i Frugtkurven.dk glæder os til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)