Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WTF?! Det er op af bakke at kunne modtage dankort, hva?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle måneder siden begyndte jeg at lave nogle undervisnings-DVD'er via min webshop.

I den forbindelse må desværre sige, at jeg er rigtig irriteret over hvor dyrt og omfattende det er at kunne modtage vores allesammens kære Dankort.

Jeg har lige fået at vide, at man skal betale 3.500 kr. alene for at PBS laver den krævede kreditvurdering. Herpå oprettelsesgebyrer, herpå løbende løbende udgifter og herpå så eks. dankortterminal mv.

PBS synes så også at det er helt okay at der kan gå 1-2 måneder med ekspedition inden man overhovedet er i gang.

Er det bare at bide i det sure æble og lade sig spanke på den måde, eller er der bedre, hurtigere og billigere alternativer?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bruger Paypal.

Det virker glimrende overfor for alle dem, der har det kombinerede Visa/Dankort, men ikke overfor Dankort alene. Dette kort er dog uddøende da senest til næste år skal alle have et Visa/Dankort.

Jeg har ingen problemer med min shop eller kunder, der ikke godkendes.

Nogle vælger at overføre til bank og det er i min optik også fint nok.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming - tak for hurtigt svar!

Jeg bruger også PayPal nu og det kører teknisk set fint.

Mine produkter er undervisning i computere for "hr og fru Danmark" og det er desværre bare en målgruppe der endnu er lidt utryg ved eks. PayPal og de vil helt klart være lettere at få til at gennemføre en dankortbetaling.

Hertil kommer at jeg begynder at tage ud og undervise og vil her gerne kunne sælge DVD'erne også - og folk vil så typisk have deres Visa/dankort med dér og selvom man godt kunne sige "hør, du skal lige logge ind her og betale via paypal", så er det stadig noget mere omstændig en dankort.

Jeg er bare overrasket over at min opstart med Dankort virker så bøvlet og håber at der er lettere og billigere måder, som jeg blot mangler at kende :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja bruger også paypal. Har integreret indkøbskurv fra paypal også. Ønsker virkelig dankort udryddet og erstattet med VISA for omkostninger ender i sidste ende hos forbrugerne. Dankort som kun kan bruges i Danmark - også spinder de endda guld på det.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

klp29:
Jeg er bare overrasket over at min opstart med Dankort virker så bøvlet og håber at der er lettere og billigere måder, som jeg blot mangler at kende :)

Ja, der har vi alle været. Der er desværre ingen vej udenom og PBS sucks simpelthen så hårdt, så man tror det er løgn!

Du må desværre bide i det sure æble og betale hvad det koster samt forvente nul service og lange ventetider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KLP:

Du behøver ikke logge ind med Paypal - prøv smid nogle varer i indkøbskurven på min side og gå til betaling http://www.bodykitstyling.dk (Siden er til salg til billige penge hvis nogle er intra)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielkj:

KLP:

Du behøver ikke logge ind med Paypal - prøv smid nogle varer i indkøbskurven på min side og gå til betaling http://www.bodykitstyling.dk (Siden er til salg til billige penge hvis nogle er intra)

Kræver det noget specielt - altså en bestemt udgave af Paypal eks. ?

Jeg kan sagtens smide nogle imac's op i de "butikker" jeg stiller op, når jeg er ude og undervise, så folk der vil købe dvd'erne bare kan betale via paypal men jeg troede at de så skulle oprette sig, bekræfte deres profil via mail (hvilket så kræver at de også står og checker mail osv.) 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic: Jeg følger dig på på hjemmesiden og via podcast, og er rigtig glad for dine fine anmeldelser.

Den eneste gang jeg fik kaffen galt i halsen, var i din kritik af Synology NAS'en. Men smag og behag.

Du skal i hvert fald have tak for en fin side.

Mvh

Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er slet ikke nødvendigt - men mener at hvis du køber f.eks 5-10 gange fra samme butik, kræver paypal man opretter sig af sikkerhedsmæssige årsager. Men det er super nemt, og jeg får en email så snart der sker betaling. Nej, det her er den nemmeste måde:

Opret vare inde i din paypal.

Copy/paste det ind på siden hvis muligt.

Opret en "gruppe" hvor du tilføjer sidens/indkøbsvognens billede (og uploader det på et gratis ssl site)

Det faktisk nemt, du kan læse dig frem til det. Men bemærk at det at oprette varer kan være meget langsommeligt.

Men synes helt klart det fungere rigtig godt :-)

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)