Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af Stringstop hjemmesiden

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder virkelig smart. Held og lykke med afsætningen. Jeg spiller selv guitar og jeg må sige, at videoen ikke gjorde mig klogere på, hvad produktet egentlig gør. Jeg måtte se den et par gange før jeg forstod det smarte i det (- og musikken lyder som noget fra en tysk familiefilm ;-) Med et par closeups, bedre kameravinkler og lidt speak vil det blive meget bedre, og hvis du laver den rigtig godt vil den kunne gå viral via youtube på nettets tusinder af guitarsites. 

Jeg synes det er et rigtig sjovt produkt med et stort potentiale, derfor lige et par spørgsmål: 

Er det dit produkt? 

Hvor ikke give den en skalle og få lavet et professionelt site med reseller og affiliate muligheder, en rigtig shopløsning, prof logo, 20 sprog etc.? Jeg ved det koster, men hvis du tror på produktet, burde det være muligt. Lige nu er mit indtryk af sitet at det er et halv-ment fritidsprojekt. Hvis jeg som guitarist skulle vælge et nyt produkt til min elskede guitar, så vil jeg gerne have en fornemmelse af der sidder nogle guitarfreaks et sted som satser ALT for at få denne spændende, nye dims ud til hele verden.

Har du overvejet at få nogle testimonials fra kendte guitarister? 

Har du tænkt på PR rettet mod musikmedierne, når produktet introduceres? 

Jeg ser frem til at følge sitet og din forretning.

VH HH

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)