Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af Stringstop hjemmesiden

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil meget gerne vide hvad jeg kan gøre bedre på min hjemmeside www.stringstop.com

Fyr løs! :-)

Mvh 

Nikolaj Bertelsen

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg skal lige starte med at sige, at jeg ikke er en af SEO-hajerne! Min fokus er mere på design.

Jeg synes, det ser rigtig fint ud - det ser da ud til, at I har jer en niche! Jeg ville skrive noget mere om produktet - hvem har opfundet det og hvordan er I kommet ind i billedet. Det er altid godt med den gode produkthistorie. Hvis jeg var jer, ville jeg arbejde lidt mere med udseendet på jeres salgspunkter nederst på forsiden. De falder lidt udenfor jeres øvrige design synes jeg.

Jeg går ud fra, at det er fordi I er nye, at produktet er "udsolgt" - det ser jo lidt trist ud, når I kun sælger det ene.

Håber I kunne bruge mine kommentarer - held og lykke med projektet!

Mange hilsener Lise

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

At kunne zoom ind på det enkle billedet der er af produktet kunne være super

flere billeder bedre

video kunne være endnu bedre

men i alt forstod jeg ikke hvad var det i solgt helt præcist

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at i brænder for det i laver.. Men jeg ved ikke / kan ikke rigtig se formålet med siden.. Det virker som et mix-mask mellem en info-side og en salgsside.. jeg mangler noget call-to-action, at i brænder rigtig igennem med historien.. oghvad i vil opnå/ha' mig til.. Jeg bliver mødt af en video ved entre på forsiden.. Men jeg magtede ikke trykke på den - smid noget andet i hovedet på mig, som appetitvækker, - og gem vidoen ned under scroll linien, så kan jeg se den, efter i har vækket min opmærksomhed med et klart budskab,  når jeg kommer ind på siden..

Også undrer det mig at forsiden - i hvert fald hos mig - er højre stillet og resten af sitet er centreret på skærmen. Er det med vilje?

vh/ Ulrik

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Nu er jeg ikke særlig musikalsk (jeg kan kun danse og synge, når jeg er fuld), men min første tanke, når jeg ser jeres hjemmeside er desværre "Åh nej - Endnu en affiliate marketeer, som vil sælge mig et kursus i, hvordan jeg tjener 1.000 dollars på 7 dage".

Så væk med det der "Lifetime guarantee" badge - og ind med et billede af en Guitar i stedet :o)

Folk vil tænke "En guitar - det kan ikke være et scam".

Det samme gælder centreringen af teksten. Ud til venstre med teksten.

Og så er der også lidt med renderingen af jeres logo oppe til venstre - Det første S'et ser lidt "tyndt" ud og jeres payoff er både lidt for småt og lidt for uskarpt.

Men når det er fikset, så er jeg sikker på, at I vil revolutionere guitarverdenen (bortset fra den spanske) med jeres smarte produkt :o).

Mvh Troels Kjems.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Nikoaj

Synes på en eller anden måde, at siden savner et godt baggrundstema/design. Kunne være fedt med et eller andet som giver associationer til, spillested eller øvelokale på den fede hyggelige og rustikke måde.

Er ikke 100 på hvad det nøjagtig skal være, men håber tanken giver mening alligevel Smile

Dbh

Henrik,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise 

Tak for dit svar!

Tak for ros :-)

Jeg har nu tilføjet en lille baggrundshistorie under kontakt.

Jeg har opstillet salgspunkterne noget anderledes nu.

Jeg skriver nu at produktet er i produktion.

Sig endelig frem hvis du har mere.

Mvh Nikolaj

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for svar! 

Jeg har ikke så mange gode billeder endnu, men jeg har lavet en "zoom funktion" på forsiden.

Jeg har lagt bedre lyd på videoen, og overvejer at lave en længere og mere uddybende video på et tidspunkt.

Jeg har forsøgt at forklare produktets formål lidt bedre på forsiden.

Sig endelig frem hvis der er andet der falder dig ind.

Mvh

Nikolaj

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik 

Tak for dit svar!

Jeg har fjernet videoen fra startsiden.

Jeg har vha. tekst, billede og sammenligningsskema forsøgt at lave en appetitvækker.

Jeg har ændret fejlen mht. højrestilling.

Sig til hvis det fungerer bedre og hvis du har andet.

Mvh

Nikolaj

 

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Tak for dit svar!

Jeg har nu fjernet "affiliate" skiltet :-) og sat et billede ind med en guitar. 

Jeg har sat teksten i starten til venstre. Tror det er det du mener, ikke?

Jeg har skærpet logoet lidt.

Og tusind tak for ros og tiltro :-)

Mvh

Nikolaj

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)