Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken slags telefoni? ip?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Til et firma på 6 personer skal jeg bruge en ny telefoni aftale. Jeg har hørt en del om IP telefoni, men ved ikke nok om det til at kunne sige om det er en god ide? Et krav er at vi kan flytte vores hovednummer med over, lige nu er det et mobil nr. 

Hvad kan i forslå?

Jesper

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har lidt forskellige muligheder.

1. I kan oprette en ren mobilløsning med en omstillingsfunktion, f.eks. TDC Scale Mobil

2. I kan vælge en hosted IP telefoni løsning, f.eks. hvor mobiltelefoner kan integreres

3. I kan købe jeres eget telefonanlæg og tilslutte IP bylinjer

Om det skal være den ene eller anden model afgøres af jeres trafikmønster, struktur mm. Det kræver en lidt dybere snak at finde den rigtige løsning

Den med jeres hovednummeret kan nok godt klares (alt efter mobiludbyder)

Jeg kan godt hjælpe dig videre, du kan sende mig en PB hvis du er interesseret

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har erfaring med at bruge skype som firmatelefoniløsning? 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gå overtil nogen som har IP telefoni, også vil jeg smide den Gigaset DX800A op til alle, da de kan tilslutte deres mobil til den via BT, så når ens telefoner ringer, ringer den via Fastnet telefonen. Og når i skal ringe til mobiler, så er det normalt billigst at ringe fra mobil til mobil, så vælger i på telefonen at den skal ringe via jeres mobil.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag bruger min virksomhed 3, vi benytter os af 3 Switch Mini som gør vi har 1 hovednummer og derfra sendes ud til svargrupper, hvis en svargruppe er optaget vil der være en kø som kunden kan vente i, dette funger rigtig godt.

Eks. efter kl. 16 vil det ikke være muligt at komme i kontakt med os, med minder det er vigtig hvor man så kan ringe op til en vagt telefon.

Alt dette koster ca. 60kr pr nr. om måneden, det er super simplet og smart, så personligt er jeg ikke til IP Telefoni på nuværnde tidspunkt, men havde du spuret mig for bare 2 år siden så var det sten sikkeret IP telefoni jeg vil ha sagt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)