Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af kunder som ikke betaler?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - godt spørgsmål. Men det virker bare ofte - de fleste bryder sig ikke om en personlig henvendelse. Men du har ret i at hvis skyldner har besluttet sig for ikke at betale ændrer det ikke meget....langt de fleste er dog indstillet på at få "løst problemet".

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. så er jeg da trods alt ikke den eneste der lever i stenalderen ( læs: ikke har hjemmeside)

Nå, men de sager jeg har er igang, men jeg er jo nysgerrig for jeg er garanteret ikke rendt i den sidste af den slags endnu.. hvordan tager du dig betalt for det? abonnement eller no cure no pay? eller abonnement + % af beløbet?

Personlige besøg klarer du dem i hele landet eller?

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - personlige besøg i hele landet. Vi kan sagtens aftale no cure - no pay + % af beløbet. Jeg har dog et fast start gebyr på kr. 250,00 + moms (for opstart af sagen mv.).

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har inviteret dig i mit amino netværk, så jeg kan finde dig igen ;) så  kan du få lov at vise hvad du dur til når jeg render i den næste klaphat ...

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super Jannie. Glæder mig til at høre fra dig igen. Dejlig dag til dig....

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke noget med, at man kan sælge sit gældsbrev til en inkasso-virksomhedSad for jeg er godt træt af at folk bare sætter sig i fogderetten og siger at de intet har, trods man ved at det er løgn, det drejer sig om rigtig mange penge som jeg ikke kan få indSad en sag der er vundet i byretten og i landsretten.

Og hvad kan man ellers gøre??? det er jo åbenbart mig der skal bevise at de har noget, men har ikke krav på at få dokumentation på noget fra  skyldner i fogederetten.

Med Venlig Hilsen

Weedfald.

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet et indlæg til dig, håber du kan hjælpeBig Smile

MVH Weedfald

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

azurrass:

Hej med dig...

Det er lidt svært at svare på - kommer lidt an på hvad "sagen" drejer sig om....men vel omkring et faktura-beløb på ca. kr. 2.500,00 - 

Og så må det næste spørgsmål være: Hvad er der tilbage, når du har fået din del?

Det er netop den problemstilling, jeg tidligere har stået overfor. Jeg har haft problemer med 3 kunder, men fik at vide af dem, jeg kontaktede, at det ikke kunne betale sig med så forholdsvis beskedne beløb.

Jeg har så selv løst problemet ved altid at kræve 100 % forudbetaling, og jeg har til min store glæde - og faktisk også overraskelse - ikke mistet nogen kunder på det. Jeg bliver så også ved, indtil kunden er tilfreds.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

YesJa velkommen til !

Ja vi er mange der er kede af dårlige betalere.

Men regelsæt idag begunstiger debitorer. Alene sondringer omkring simple og priviligerede kreditorer laves der en forskelsbehhandling i "indkradsning af tilgodehavende".

Men jeg kan da anbefale dig at lave er koncept bl.a her på Amino da der er mange herinde der lider under dårlige betaler, ikke mindst vi håndværkere.

Der er også blogs herinde på Amino der omhandler nærværende problemstillinger med rådgivning fr diverse "eksperter".

Men som en længere ople i tråden efterlyser, "kan du sammenlignet med dine konkurrenter kun "slå igennem" hvis du har "kreative løsninger". Den med at møde op på privaten, bliver jo let afvist af de "professionelle skyldner" - under dække af krænkelse af den private ejendomsret.

Så har du mod m.m. så velkommen til, der er masser af kundemuligheder for dig herinde, hvia dit koncept er skruet rigtigt sammen.

Du må meget gerne sende mig yderligere informations materiale. Og så er en website en nødvendighed i disse on-line tider. 

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Weedfald.

Tusind tak for din henvendelse. Jo - i nogle tilfælde kan man sælge et gældsbrev til en inkasso-virksomhed.

Jeg kan forstå at du har et pænt stort beløb til gode. Og du har ganske ret - det er meget svært at få skyldner til at betale når man sidder i fogedretten.

Nu ved jeg jo ikke hvorfra du driver din virksomhed - men jeg vil foreslå dig at vi tager et lille møde om "dit problem" - jeg kommer gerne til dig - og det skal bestemt ikke koste dig noget.

Så kan jeg se på sagen og vi kan så aftale hvad der eventuelt videre skal ske.

Var det en mulighed ??. Må jeg høre fra dig !!. På forhånd tak !!.

MvH

Per Mathiesen

 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)