Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min tidligere revisor ignorerer mig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steen Qvist:

Tag aldrig en revisor der bor længere væk end at han eller du kan komme til hinanden på 30 minutter.

Vi har selv erfaret hvor tåbelig det er at have en århus boende som revisor når ens firmal igger i Hellerup.

Det kan der ikke advares nok imod. Og flytter din revisor eller flytter dit firma så skift STRAKS revisor til en max 30 min væk.

 

Steen Qvist.

Hej Steen

Det kan jeg ikke helt følge?

Det vigtigste må være at revisor er kompetent, engageret og overholder de aftaler som i indgår.

Man kan evt. overveje om det ikke skal være en godkendt revisor man vælger, hvilket jeg kan forstå ikke er tilfældet for trådstarters tidligere revisor og som Tonny er inde på så er der både regler og sanktions muligheder overfor en godkendt revisor.

/Søren

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig haft behov for møder eller noget der kræver at man er fysisk tæt på hinanden, så jeg vil også sige at det må være helt op til én selv og de behov man nu har. Det er noget vrøvl at påstå at man altid bør vælge én tæt på og i bedste fald en grov generalisering.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Qvist:
Tag aldrig en revisor der bor længere væk end at han eller du kan komme til hinanden på 30 minutter.

Sikke da en gang forbandet vrøv at komme med!  Hvori består det store problem?

I disse moderne tider kan det meste jo klades via email eller telefon. Jeg har selv i 7 år  uden problem brugt en reviser i Nyk falster selvom jeg bor i KBH.

 

Mvh

Ravn

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)