Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man domæner fra andre EU Lande?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello jer

Jeg har fundet et domainenavn som kun er optaget med .com, så jeg vil købe .dk, .se, .eu og de andre lande i EU. Hvor hosting skal være ved jeg ikke endnu så jeg skal bare bruge et sted hvor jeg kan købe disse EU domainer billigt.    

Mht. SEO er det jo bedst at have et .dk navn hosted i DK men hvordan virker det hvis jeg køber .dk hos et USA firma og viderstiller den til et dansk hostfirma, vil det være det samme som hvis jeg havde både domain navnet og hosting hos det samme firma i DK?

Det var det hele for nu , Tak Big Smile









Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det virker lidt rodet det du skriver, men jeg har også været tidlig oppe Smile

Jeg ved at man hos den host jeg bruger (Gigahost) kan købe .eu domæner for 123 kroner, det ved jeg ikke om er billigt, men det koster det i hvert fald hos dem Big Smile

Fortsat god søndag Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe dem hos Gratisdns, og gør så dig selv den tjenste og vælg hvilket sprog du vil tale og hold det, det hedder enten "domæner" eller "domains" ikke "domainer" ... det er noget vrøvl!

Held og lykke med projektet :-D 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Borg:
Jeg synes det virker lidt rodet det du skriver

Jeg er også et rode-hovede Wink

Ville bare høre hvor man køber domaine navne billgst fra de lande som er i EU og som er muligt at købe. .dk, .se, .no, .co.uk, osv.. Tager et kig på Gigahost, tak.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
og gør så dig selv den tjenste og vælg hvilket sprog du vil tal

Det skal du ikke tænke på det er helt fint for mig, men skal da gøre et forsøg for din skyld og tak for linket Smile




Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan også se www.unitspeed.dk

Jeg bruger selv dette firma til domæner og noget hosting. Har været yderst tilfreds med dem.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

rudy:

Hello jer

Jeg har fundet et domainenavn som kun er optaget med .com, så jeg vil købe .dk, .se, .eu og de andre lande i EU. Hvor hosting skal være ved jeg ikke endnu så jeg skal bare bruge et sted hvor jeg kan købe disse EU domainer billigt.    

Mht. SEO er det jo bedst at have et .dk navn hosted i DK men hvordan virker det hvis jeg køber .dk hos et USA firma og viderstiller den til et dansk hostfirma, vil det være det samme som hvis jeg havde både domain navnet og hosting hos det samme firma i DK?

Det var det hele for nu , Tak Big Smile









billigst og nemmest finder du hos webhosting.dk, de laver ikke .se, men de andre kan du lave og til langt under det halve end gigahost og gratisdns, ihvertfald for .co.uk og .dk og de laver dine ordrer mere eller mindre med det samme.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)