Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med upload af billeder til Wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg oplever pt. et problem med at uploade billeder til min wordpress. Jeg har forsøgt at gemme filen i mange forskellige formater men intet virker.

Når jeg uploader billedet kommer det frem og kan ikke vises. Der er kun det klassiske røde kryds i hjørnet. (både når det uploades direkte i indæg og igennem "Medier" menuen)

Er der nogen der kan fortælle mig hvad problemet er? Jeg har tidligere ikke haft problemer med at uploade billeder og medier, men den sidste uge er det gået helt galt.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:

Hej Folkens

Jeg oplever pt. et problem med at uploade billeder til min wordpress. Jeg har forsøgt at gemme filen i mange forskellige formater men intet virker.

Når jeg uploader billedet kommer det frem og kan ikke vises. Der er kun det klassiske røde kryds i hjørnet. (både når det uploades direkte i indæg og igennem "Medier" menuen)

Det kan være en fejl på dit webhotel, hvis wordpress accepterer dine uploads så burde de også være tilgængelige for så er der skriveret til dit upload bibliotek.

Opret en supportsag hos din udbyder og se om de evt. kan give et bud.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en fejl der er kommet efter en opdatering, kig på kilden af vinduet, faktisk også passer til den hvor din WP placere den, hvis ikke det er det samme så ret den gældende url, så virker det igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Det er ikke en fejl der er kommet efter en opdatering, kig på kilden af vinduet, faktisk også passer til den hvor din WP placere den, hvis ikke det er det samme så ret den gældende url, så virker det igen.

Hej Kaludabyg

Kan du uddybe det? Er ikke helt sikker på jeg er med på hvad du mener.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du uploader billederne så smider din WP dem i en given mappe, hvis denne ikke er samme mappe som WP henter billederne fra til indlæggene, så virker dine billeder heller ikke.

Du kan se hvor den henter billederne ved at højreklikke på et billede, og vælge vis billede detaljer.

Denne mappe skulle gerne være den samme som din WP gemmer billederne i, og denne mappe kan du se ved at gå ind i kontrolpanelet, vælge indstillinger / mediaindstillinger, så står der hvilken mappe den uploader til i feltet Uploads af filer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Når du uploader billederne så smider din WP dem i en given mappe, hvis denne ikke er samme mappe som WP henter billederne fra til indlæggene, så virker dine billeder heller ikke.

Du kan se hvor den henter billederne ved at højreklikke på et billede, og vælge vis billede detaljer.

Denne mappe skulle gerne være den samme som din WP gemmer billederne i, og denne mappe kan du se ved at gå ind i kontrolpanelet, vælge indstillinger / mediaindstillinger, så står der hvilken mappe den uploader til i feltet Uploads af filer.

Sådan, det var præcis det der var galt!

Mange tak for hjælpen, du har lige redet min dag, 5 stjerner til dig!

God Søndag til alle :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:
Sådan, det var præcis det der var galt!

Har selv oplevet det et par gange før også, i forbindelse med opdatering af WP.

Var så lidt..:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt vi kan hjælpe hinanden med de små mystiske fejer der sker nogle gange :)

Det kan være du også har oplevet problemer med at det kode du skriver i din Indlægs editor i "HTML visning" forsvinder når du skifter til "visuel visning" ?

Det oplever jeg en del, nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Det er super irriterende at skulle kopiere det samme kode ind igen og igen bare fordi man skifter visning...

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan godt være ret irreterende når man lige sidder med problemet, så er det altid godt man har Amino i baghånden når noget driller..:)


Nej, det har jeg faktisk ikke oplevet før med WP...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)