Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man penge på nettet?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er utrolig fascineret, af tanken om at kunne tjene penge på nettet
Jeg har læst om forskellige måder, at tjene pengene på. Men også fået indtryk af, at mange af disse måder ikke virker, eller i hvert fald er så godt som umulige.

Jeg kunne godt tænke mig selv at prøve kræfter på dette områder. Men er stadig usikker på, hvor jeg skal starte. Er der nogen, som har nogle gode råd til hvor og hvordan jeg kommer igang? er åbne over for det meste, og har ikke i tankerne at skulle tjene det store ( i hvert fald ikke som start) men derimod en slat ekstra lommepenge, om man så må sige.
Håber i vil komme med alle former for input :-) 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine interesser?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek evt her, har skrevet et par muligheder ..

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside/Blog 
Men kunne også godt tænke mig at sælge ting hvis det er muligt? Da jeg stadig er studerende, har jeg dog ikke tid og penge til at starte min egen webshop (har heller ikke erfaring nok, til at vil starte op med egen shop). Har hørt om man kan sælge vare for andre, kan det passe, og hvordan fungerer dette?  

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle starte noget på nettet igen ville jeg helt klart igen starte en portal, du kan læse mere om det her

Mvh

Morten

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. 
Det lyder rigtigt spændende, men har lige en række spørgsmål omkring dette.
Som nævnt er jeg stadig studerende, og har ikke den store kapital at indskyde i projektet. Derfor er 50.000 lige i overkanten. Kan det gøres billigere? Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om, hvad en portal helt nøjagtigt er, og er det ikke svært at skaffe mange besøgende?  

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frede,

Det er et STORT spørgsmål du kommer med. Og svært at besvare, for mit vedkommende.

Jeg synes du skal sætte dig ned, skrive en liste med de ting som du mener du vil kunne sælge, personligt. Altså de ting som overbevise kunderne om at de skal købe.

Det er ikke altid lige nemt at starte med at sælge noget man ikke har forstand på, så derfor vil jeg råde dig til at skærpe det mere ind. Altså som der bliver nævn tidligere, dine interesser og kompetencer. Blander du det sammen, og brænder for det, skal det forhåbenligt nok gå godt :-)

Men al held og lykke her fra.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har passion omkring et emne, så kan du skrive om det i en blog, det er der altid brug for.
Ellers kan du kigge på markedet og se hvad der rykker lige nu.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kawzood, det lyder jo meget fornuftigt, vel også for at man ikke så nemt mister motivationen? Ellers skal du have mange tak.


Kaare jeg har lige et par spørgsmål om det med blog.
Tænker du på en gratis blog eller en hvor du betaler den smule det koster?
Har nemlig prøvet dette en smule, og må indrømme mine erfaringer med dette ikke er de bedste.
Jeg skal dog ikke ligge skjul på, at dette sagtens kan være mig selv der har gjort noget forkert.
Men jeg havde utrolig svært ved at få besøgende på min blog.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav research her på amino :) Så vil du få en masse inspiration! :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)