Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeordsanalyse - hvilket ord bruger du?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent.

"Website" har jeg taget med i afstemningen, da jeg i perioder har set ordet blive flettet ind i danske tekster. Det er ikke ualmindeligt, at der på nettet benyttes en kombination af danske og engelske ord, når der skrives om webudvikling, SEO og lignende. Derfor synes jeg, at "website" er relevant i forhold til afstemningen.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside. Også når jeg taler med kunder - som i øvrigt er på forskellige niveauer - så siger de også hjemmeside. Jeg er dog enig i, at "hjemmeside" er et lidt lavpraktisk ord. Så "webside" bruger jeg oftere - afhængig af målgruppen, jeg taler med.

Som det tydeligt fremgår i en Google-søgning, så anvendes hjemmeside 3 gange så meget som webside - så det taler jo lidt for sig selv, hvad folk mest bruger på nettet.

God søndag.

Toke Kruse

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin + CMS.

Angående afstemningen, så havde jeg selv problemer med at stemme, men løste det ved at opdatere siden her (med CTRL + F5).

@Martin: hvad ville du ellers have stemt?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:
... Som det tydeligt fremgår i en Google-søgning, så anvendes hjemmeside 3 gange så meget som webside - så det taler jo lidt for sig selv, hvad folk mest bruger på nettet

Det er let nok at finde ud af, hvilket ord "folk" anvender mest (Google's keyword tool giver et kvalificeret bud), men afstemningen her går målrettet efter, hvad SEO-interesserede benytter - ikke, hvad folk i almindelighed benytter.

Tak for din deltagelse.

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside er helt klar det de fleste bruger. :)

Flyt-Til-Tyskland.dk

Flyt nemt og uden problemer til Tyskland

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I know - men det var egentlig også bare en god "rettesnor". Det siger i en eller anden forstand noget om markedet.

Velbekomme.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stemt nu, og valget faldt på hjemmeside. 

Selvom jeg i grunden mener det er et irriterende ord der minder mig om noget fra dengang man brugte modem :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
... Selvom jeg i grunden mener det er et irriterende ord der minder mig om noget fra dengang man brugte modem :) 

Oprindeligt betyder "hjemmeside" jo forsiden på et websted, men tilbage i 90'erne var der en udbredt misforståelse af begrebet, som fortsat lever videre i bedste velgående.

Nå, vi er i det mindste sluppet for, at skulle trækkes med et sløvt og larmende modem, som man brugte dengang ;o)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kommer nok lidt an på hvem man taler til. Prøver at forklare min gamle farmor på 90 år hvad internettet er, der bruger jeg altif hjemmeside. Men taler jeg almindeligt bruger jeg website Big Smile

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes det skal være hjemmeside.
Mvh Martin :-)
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)