Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP-hjælp: Ændringer i theme sker ikke øjeblikkeligt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg oplever pt. problemer med wordpress på mit website, som er under udvikling. Når jeg foretager ændringer i editoren (f.eks. skifter skriftfarve, tilføjer border og lignende), kan jeg ikke se ændringerne på mit website, selvom jeg opdaterer browseren. Efter noget tid træder ændringen så pludseligt i kraft, men der kan gå mange minutter.

Har I en idé om, hvad problemet kan være? Har ikke forstand på MySQL og tænker at problemet kan ligge der? Problemet er hverken browser eller computer, da jeg både har prøvet i Safari og Firefox og på forskellige computere samt iPhone 4.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du et cache plugin installeret?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Nej, der er pt. ikke installeret nogle plugins. 

Venlig hilsen
Mikkel 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Ikke noget jeg har været ude for før, men kigger gerne lige med, hvad andre har af erfaringer med dette...

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Walldorf:
Når jeg foretager ændringer i editoren (f.eks. skifter skriftfarve, tilføjer border og lignende), kan jeg ikke se ændringerne på mit website, selvom jeg opdaterer browseren.

Hej Mikkel,

Hvis det er css'en du foretager ændringer i, tror jeg altså bare det skyldes, at der vises en cached version af sitet. Der kan godt gå lidt tid, før ændringer i css slår igennem.

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er css'en, jeg foretager ændringer i. Såfremt det er en cached version der vises, hvad kan jeg så gøre ved det? Det fungerede problemfrit for blot en uges tid siden, hvor jeg kunne se ændringerne øjeblikkeligt.

Venlig hilsen
Mikkel 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Brug Shift+F5 eller Ctrl+F5 til at opdatere din side, så tvinger du browseren til at hente alle elementerne i stedet for at bruge en cache.
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:
Brug Shift+F5 eller Ctrl+F5 til at opdatere din side, så tvinger du browseren til at hente alle elementerne i stedet for at bruge en cache.

Hej Lars,

Tak - det virker! Men er det ikke muligt at gøre sådan, så jeg blot kan opdatere normalt igen (F5-funktionen)? Det er nemlig blot en uge siden, at den er begyndt at lave det her nummer. 

Mange tak for svarene alle sammen - det har været en stor hjælp.

Venlig hilsen
Mikkel 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problem!

Og det er nok ikke umiddelbart muligt at slå det fra - så skal du kigge i indstillingerne for din browser, om du kan slå caching fra.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

det er indstillingerne i din browser på din lokale maskine den er gal med. Sæt den til "always download all images/styles" eller lign. type indstilling.

Det kan sættes i IE sådan, og formentlig også i FF / Chrome eller hvad du nu anvender.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)