Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige Demo køkkener til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 

Jeg er ejer af en lille køkken butik (Neben gechæft) i det midtjyske, hvis formål i sin tid var, at sælge køkkener i erhvervs regi. Dvs bolig foreninger, små bolig udlejere mm. Der er dog indefor omtalte områder en del kartel virksomhed, som besværliggør et sådan koncept medmindre man kender en som kender en, ell er søn af en som har en svoger....., derfor har det meste været salg til private. Det er som sagt kun en lille hobby forretning for "sjov skyld", dog er der tanker om, at udvide det til noget mere seriøst, og i denne forbindelse har jeg 4-5 Demo køkkener jeg gerne vil have solgt til særdelses fornuftige priser, da der er god afskrivning på disse køkkener (Der skal rydes op for, at få plads til noget af det sidste nye, når nu markedet ser ud til, at være de privat kunder). Demo Køkkenerne er i forskellig kategori og kvalitet, og ofte også med hårde hvidevarer som opvaskemaskine, køleskab, komfur mm.



Kender Du nogen som kunne være interesseret i, at købe et demo køkken, ell. måske en som vil tjene 10% på, at sælge køkkenet videre, hører jeg meget gerne fra dig på følgende mail adresse: JA@JKA-Electronic.dk . (der er priser begyndende fra 10000 og op efter, vi kan også tilbyde opsætning af køkkenet i hele Danmark) 

Jeg hører også meget gerne fra dig hvis du har ideer til kreative salg ! (Pønser pt på, at lave en Web-shop til formålet, men ved ikke rigtigt om et køkken er så dyr en varer, så selvfølgelig vil man altid ud og se det, men køber man så ikke på stedet, ell. vil folk kunne finde på efterfølgende og gå hjem og købe vha Web-shoppen ? I don''t no)

 

Materiale i form af pdf filer fremsendes gerne ved forespørgsel.


Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Sendt dig en pm :)
Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Jeg skal hermed informere om, at der i meget nær fremtid kommer en hjemme-side kaldet: www.jka-koekkenforum.dk her er det muligt, at downloade Vores materiale direkte som pdf. Det har vist sig, at Vi her på Amino har fået temmelig mange henvendelser på Vores Demo-køkkener, og det har derfor næsten været et fuldtids job, at sende materiale til alle som har forespurgt på dette. Indtil denne hjemme-side er oppe, at kører fortsætter Vi selvfølgelig gerne med, at fremsende materiale ved forespørgsel !

 

Mange tak for de mange henvendelser !

 

Med venlig hilsen
Kim Jensen

JA- Køkken forum
Eli Christensens vej 13-15
7430 Ikast

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
har sendt dig et pm :)
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)