Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståeligt fald i rankings

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet drejer rundt om denne side: JC Tagservice.

Jeg har brugt en del tid på at optimere siden, få skrevet fine tekster til den med videre, så den kunne ryge op på Google. Det gik også rigtigt godt. Mange keywords røg op på side 1 som planlagt, men i løbet af den sidste uge, er en hel del af ordene faldet igen. Rigtigt meget, endda.

Ifølge Rank tracker, som jeg har købt og dagligt kigger på, er et keyword som "algebehandling af tag" f.eks. faldet fra #12 til #70-80 på bare en dag. Det giver ikke rigtigt mening. Google må vel have straffet siden af en eller anden grund, men jeg kan ikke forstå hvorfor - Jeg kopierer ikke tekster, skaber links via automatsoftware og lignende. Den er blevet optimeret på den langsomme og 'korrekte' metode, hvorfor det ikke giver mening.

Er der nogle herinde, der kan se, hvor kæden er faldet helt af? For det må være gået galt et eller andet sted, når stort set alle keywords er faldet støt. 

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan komme tilbage lige så hurtigt som de er faldet, har også oplevet en masse svingninger på google her på det sidste, dog ikke så voldsomt som dig.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også fået nogle hug på min side om Reersø her på det sidste

jeg er også helt blank i hatten. Men giv aldrig op hold stilen så kommer det igen

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenya Safari:

Hej

Her er en rakke sporgsmal som kan hjalpe dig til at se om du er ramt af Google panda opdateringen

Er du ramt af Google Panda bør du stille dig selv disse spørgsmal

Lidt off topic, men er du ejeren af digimedie.dk? Jeg har gennem længere tid observeret, at I ripper indlæg direkte fra Amino, ligesom I også "låner" artikler fra andre sider og blogs, jeg samarbejder med.

Se for eksempel min tilbudstråd, som digimedie.dk har rippet direkte fra Amino. Og sådan er der masser af eksempler på det jeg vil kategorisere som rovdrift på Aminos (og andre siders) indhold.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BZR

Jeg ejer hjemmesiden jc tagservice, og jeg eller halfdann nakker sgu ikke noget.

Så lad med at skrive I. !!!!!!!!!

Jan

 

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan christiansen:

Hej BZR

Jeg ejer hjemmesiden jc tagservice, og jeg eller halfdann nakker sgu ikke noget.

Så lad med at skrive I. !!!!!!!!!

Jan

Hej Jan,

Beklager, der er tale om en misforståelse. Jeg beskylder ikke dig for noget. Jeg skriver til Kenya Safari, som i stor stil stjæler indhold fra Amino og andre hjemmesider. Det har intet med dig eller din tekstforfatter at gøre, og jeg er ked af, at du har opfattet det sådan.

Jeg har meldt Kenya Safari til Amino Support og så vil jeg ikke blande mig yderligere i din tråd.

Igen, beklager, at debatten blev en smule afsporet.

Fortsat god weekend!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var rettet mod Kenya Safari:


Som du kan se i toppen af hans svar..:;)

BZR:

Kenya Safari:

Hej

Her er en rakke sporgsmal som kan hjalpe dig til at se om du er ramt af Google panda opdateringen

Er du ramt af Google Panda bør du stille dig selv disse spørgsmal

Lidt off topic, men er du ejeren af digimedie.dk? Jeg har gennem længere tid observeret, at I ripper indlæg direkte fra Amino, ligesom I også "låner" artikler fra andre sider og blogs, jeg samarbejder med.

Se for eksempel min tilbudstråd, som digimedie.dk har rippet direkte fra Amino. Og sådan er der masser af eksempler på det jeg vil kategorisere som rovdrift på Aminos (og andre siders) indhold.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)