Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår uddør SEO?

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

SEO uddør når Chuck Norris giver signalet !

Men ellers er alt sagt. Seo er markedsføring, og den dag folk er ligeglade med hvilket tøj de går i, hvilke biler de kører, hvilken makeup kvinderne har på og den dag folk ikke gider markedsføre sig selv, den dag stopper seo og markedsføring.

Indtil at det sker, må du snakke med Chuck Norris

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Stik mig lige nummeret på Chucky... Så ordner jeg den lille sag og får ryddet det pjat med SEO af vejen en gang for alle!

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent faktuelt skal der ske en form for automatisk sortering jf principperne bag søgemaskiner, men der bør overhovedet ikke være tvivl om at Google og dets fæller har overskredet sidste salgsdato. Bare kig på din telefon, og måden du bladrer på skærmen, og kig så på Google og de tre tekstlinjer - du skal være ualmindelig indoktrineret hvis du mener den sammenligning falder ud til Googles fordel.

Skal man være virkelig skarp og på forkant, er det "pixel" der skal tænkes i. QR-koderne er kun et eksempel på at "lægge noget i" på det rent visuelle.

Der er langt, langt flere penge i at påvirke dig visuelt fordi det er langt mere ukompliceret og "universelt" end det skrevne ord. Et billede siger mere end tusind ord, og er derfor langt mere effektiv.

Det betyder også at vi hurtigere får vores favoritter, som kan aflæses af udbyderen i real-time og derved får du i starten af teknologien nogle flimrende billeder, og derefter de måske 100 mest relevante resultater. Senere fjernes det flimrende og dine resultater reduceres til 10-20 stykker.

Det er jo de færreste der har været på side 10023421 i deres søgning, - og måske fandtes resultatet for lge netop dig der. Det er der ingen søgemaskinefirmaer der er blinde for.

Så jo, SEO vil uddø og erstattes af noget andet optimering. Noget der bliver meget dyrere. Så brug endelig alle de muligheder der findes idag for at tjene penge på placeringer uanset om det er sorte eller hvide hatte. I får brug for hver en skilling :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO uddør når/hvis udbyderne af søgemaskinerne får gjort søgeoptimering irrelevant. Eller behovet for at finde noget relevant uddør (svært for mig at forestille mig) - eller bliver afløst af noget der er endnu bedre til at finde det, der har størst relevans. 

Udbyderne af søgemaskiner og diverse SEO folk har selvfølgelig stor interesse i at det fortsætter nogenlunde som det gør. Der ligger dog en enorm gevinst for dem der finder en ny metode - så nej SEO uddør engang.

Markedsføring gør aldrig. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

SEO uddør når/hvis udbyderne af søgemaskinerne får gjort søgeoptimering irrelevant. Eller behovet for at finde noget relevant uddør (svært for mig at forestille mig) - eller bliver afløst af noget der er endnu bedre til at finde det, der har størst relevans. 

Udbyderne af søgemaskiner og diverse SEO folk har selvfølgelig stor interesse i at det fortsætter nogenlunde som det gør. Der ligger dog en enorm gevinst for dem der finder en ny metode - så nej SEO uddør engang.

Markedsføring gør aldrig. 

Enig i det meste. Dog er jeg dybt uenig i, at søgemaskinerne har interesse i at fortsætte som hidtil. Søgemaskinerne er dem som er mest interesseret i at udrydde SEO.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Umulius:
... Søgemaskinerne er dem som er mest interesseret i at udrydde SEO.

Det er jeg så helt uenig i :o) Jeg mener netop at søgemaskinerne har god grund til at holde gang i interessen for SEO, da det bl.a. giver dem en parallel målgruppe: 1) de almindelige søgemaskinebrugere 2) webmastere, SEO-folk og andre med interesse for indtjening via søgemaskinerne - altså dem med parallele interesser i søgemaskinerne.

Google driver Webmaster Tools, Analytics og andre tjenester, som tilgodeser webmastere, der interesserer sig for deres websteder i Google's indeks. De store søgemaskiner er desuden repræsenteret ved de største konferencer om SEO og onlinemarketing.

Jeg er helt uenig i, at søgemaskinerne er dem, som er mest interesserede i at komme SEO til livs - det mener jeg, at de slet ikke er.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskiner har interesse i at sidde på et marked, der dækker et behov for at finde relevant indhold. Der er gode penge i det - derfor.

Dårlig SEO har ganske vist gjort at der kommer ekstremt irrelevant indhold op engang imellem.

SEO folk og kunderne der har brugt masser af ressourser på det, viden om det og har indtægter på det har stor interesse i at Google stadig er gud. Det er netop en mekanisme der er med til at forstærke Google og at den er gud. Det er vist det nogen forskere kalder den slags en paradigmeforstærker. Det udgør muligvist et stift system der ikke er i stand/overser ændringer på basale behov fordi det er resoursedrevet fremfor markedsdrevet.

Pyh, nå må hellere tilbage til at skrive på noget engelsk jeg *skal* have gjort :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Umulius:
Søgemaskinerne er dem som er mest interesseret i at udrydde SEO.

Det ved de vidst ikke selv endnu - siden de meget kontinuerligt melder det stik modsatte ud.

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)