Learning by fooling around, Frederik |
Jakob Steen Madsen:Det er en maskine som kan "hackes".. Imodsætning til bibliotekaren, som naturligvis kan manipuleres, men som kan skelne imellem de gode og de dårlige bøger..
Jeg ser bare at google søgninger efterhånden er pladret til med merkantilt gøgl, og snart ligner ens postkasse, hvis man har glemt at bestille reklamer nej tak mærket..
Jeg ville som sådan gerne have reklamer, problemet er at man ikke kan vælge dem til og fra. Jeg ville feks. foretrække at læse reklamer online under et "fælles" net, og kunne søge alt andet uden støj fra spamagtigt push salg.
Hvor står vi når forretningslivet har gjort google ubrugelig til andet end business? Lukker google selv ned for forretningsdelen, eller hvor går udviklingen hen?
Bare rolige vi går ikke tiden til tiden hvor enkle h1 og h2 og meta tags keywords betyder alverden og kunne bare linke sig enkle op med link kataloger og artikel kataloger tiden går mere og mod de bedste info sider ligger øverste og det er kun godt at google bliver dygtigere.