Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår uddør SEO?

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Trovatten:
Damn.. Føler mig nærmest ligeså pædagogisk som en anden SEO-jyde her på Amino ;)

Learning by fooling around, Frederik Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Steen Madsen:

Det er en maskine som kan "hackes".. Imodsætning til bibliotekaren, som naturligvis kan manipuleres, men som kan skelne imellem de gode og de dårlige bøger..

Jeg ser bare at google søgninger efterhånden er pladret til med merkantilt gøgl, og snart ligner ens postkasse, hvis man har glemt at bestille reklamer nej tak mærket..

Jeg ville som sådan gerne have reklamer, problemet er at man ikke kan vælge dem til og fra. Jeg ville feks. foretrække at læse reklamer online under et "fælles" net, og kunne søge alt andet uden støj fra spamagtigt push salg.

Hvor står vi når forretningslivet har gjort google ubrugelig til andet end business? Lukker google selv ned for forretningsdelen, eller hvor går udviklingen hen?

Bare rolige vi går ikke tiden til tiden hvor enkle h1 og h2 og meta tags keywords betyder alverden og kunne bare linke sig enkle op med link kataloger og artikel kataloger tiden går mere og mod de bedste info sider ligger øverste og det er kun godt at google bliver dygtigere.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu handler det ikke så meget om hvad jeg kan eller ikke kan, jeg er bare interesseret i om andre har bemærket det potentielle problem som lurer ude i fremtiden.

Vi kan selvfølgeligt bare vente på at google eller andre finder løsningerne, men det ville ikke være i Aminos ånd. Spam var og er til dels et kæmpe problem, og stifterne af Amino valgte jo netop at gøre noget ved det problem.

Jeg mener at god kvalitativ SEO er super værktøj, men hvis man kæmper imod folk som har lav moral og blot prøver at masse sig foran, så er min påstand blot at de gode forretninger taber.

Black hat hackers kan ting med computere som kun guder kan hamle op imod.

Som svar på den lille ad hominem. Jeg kan sagtens finde vej udenom irrelevante søgninger, men mange spørger mig tit hvordan jeg finder ting på nettet. Det er primært fordi hvis man bruger nok søgeord og kan manøvrere sig udenom "spam",. så kan man stadig finde ting på nettet.

Jeg har ingen interesse i at bruge SEO overhovedet, da jeg ikke er fortaler for ansigtsløsts push salg.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Learning by fooling around, Frederik


Words to live by :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er hele tiden under udvikling og er interesseret i at give os de bedste svar. Jeg tror det der kommer til at ske bliver noget ala Hr. Thorborgs fantastiske Buzz. SEO er stadig grundprincippet i Googles algoritme men at den bliver lidt mere personligt og folk kan klikke siderne op efter hvor meget relevans siden havde for brugerens søgning. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Steen Madsen:

Nu handler det ikke så meget om hvad jeg kan eller ikke kan, jeg er bare interesseret i om andre har bemærket det potentielle problem som lurer ude i fremtiden.

Vi kan selvfølgeligt bare vente på at google eller andre finder løsningerne, men det ville ikke være i Aminos ånd. Spam var og er til dels et kæmpe problem, og stifterne af Amino valgte jo netop at gøre noget ved det problem.

Jeg mener at god kvalitativ SEO er super værktøj, men hvis man kæmper imod folk som har lav moral og blot prøver at masse sig foran, så er min påstand blot at de gode forretninger taber.

Black hat hackers kan ting med computere som kun guder kan hamle op imod.

Som svar på den lille ad hominem. Jeg kan sagtens finde vej udenom irrelevante søgninger, men mange spørger mig tit hvordan jeg finder ting på nettet. Det er primært fordi hvis man bruger nok søgeord og kan manøvrere sig udenom "spam",. så kan man stadig finde ting på nettet.

Jeg har ingen interesse i at bruge SEO overhovedet, da jeg ikke er fortaler for ansigtsløsts push salg.

Hvad er problemet at google er blevet bedre, kan du overhovedet huske google i begyndelse , hvor det masser af lort øverste hvor folk skjulte tekst så man ikke kunne finde det man søgte efter det , vil jeg helst ikke tilbage til.

Problemet er folk glemmer hvordan det var før i tiden sikkert fordi de ikke brugte søgemaskiner meget dengang da computer mv. ikke blev brugt i samme grad og alle glemmer med tiden hvordan det nu helt præcist var

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil altid være i modvind herinde, hvis du mener, at SEO for mestensdelen bliver misbrugt til at fylde internettet op med junk. Hvorfor? Fordi rigtig mange herinde lever af SEO.

Du kan glæde dig over, at de fleste andre danskere er helt på din side. Her er et uddrag af en afstemning foretaget på comon: i en afstemning på ComON fredag, sagde 72 procent, at Google har brug for "store forbedringer" eller skal laves "gennemgribende om" for at forbedre kvaliteten i søgeresultaterne. Lifehacker.com har også lavet en afstemningen. Hele 77 procent af deres brugere sagde, at resultaterne er blevet mindre brugbare på det seneste.

Det skyldes SEO - så kan de vende og dreje det og sige, at det handler om at gøre sig synlige på de rigtige resultatet. Det er for så vidt også rigtigt. Der mangler bare en anerkendelse af, at der er sket et skifte fra at sites er contentbaserede og til for brugerne - til at de er til for søgemaskinerne, fordi det giver hurtige penge. Der sidder masser af mennesker herinde der for hver gang de bruger 10 kroner på at optimere deres site, så bruger de 100 kr. på linkbuilding. Junk junk og mere junk.

Jeg tror, at der først det rigtigt bliver bedre, når søgemaskinerne lægger meget meget meget mindre vægt på linkbuilding, domænets alder og straffer ualmindeligt hårdt for affiliate og reklamer i form af adwords og andet lignende.

Du kan glæde dig over, at Google er helt på din side. De har bare ikke taget radikale skridt nok. De har langt endnu og indtil da må vi trækkes med SEO.

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Baseret på det du skriver er ingen form for marketing jo kvalitets marketing. Hvis du sammenligner SEO med alle andre former for marketing (tv, radio, viral etc.), så vil du ikke finde noget hvor du får bedre kvalitet i forhold til hvad du søger, indenfor samme tidsramme. Selvfølgelig vil der være rådne bær når så mange penge er involveret, det vil der altid være, og så er det i grunden ligemeget hvilken platform markedsføringen foregår på. Hvis du skal have en helt ren form for marketing findes der vel kun mund til mund hvor meddeleren ingen gevinst får ved at rådgive, udover følelsen af at man hjælper andre mennesker. Derudover så vil selv den bedste bibliotekar også indimellem give dig en henvisning til en bog, hvor der reelt er bedre alternativer tilstede, det du sætter op er en perfekt verden som ikke findes.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)