Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken stationær computer skal jeg købe ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis alt går efter planen, skulle jeg gerne starte min webshop op i starten af 2012, hvor jeg skal sælge børnetøj.

Jeg har en bæbar, men vil have købt en stationær pc, som jeg kan sidde ordentlig og arbejde ved.

Men hvad skal jeg vælge - for jeg ved intet om hvilke computere der er gode eller dårlige - og hvad jeg får brug for ????? Og hvor mange penge skal jeg regne med at bruge på det ?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi.

Jeg tror du bliver nødt til at give lidt mere information, om hvad du skal bruge den til. 

Arbejde - ja, men hvad for noget? Er det grafisk eller er det at lave regnskab

Kom med noget mere information om, hvad du skal bruge den til, så er det lettere :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Tak for din mail :-)

Ja hvad skal jeg bruge den til.... Jeg skal bruge den til, at drive min webshop, og alt hvad der tilhører så som regnskaber m.m. Ja, jeg skal nok også have et form for billede program - idet jeg jo får en del varer som skal ligges ind i shoppen. Men selve webshoppen, skal jeg have lavet af en prof ude i byen !

Som du nok kan hører, er jeg på rimelig bar bund, så ved ikke om det var nok. Synes bare ofte når man går ud i butikkerne, og spørg efter hvad man skal bruge i den forbindelse - prøver de bare at sælge, det første og det bedste de har på hylderne til en......

Hilsen Heidi

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi.

Det problemet kan være ved bare at sige noget, er at du kan risikere at få en "for" kraftig computer(læs: dyr computer).

Med hensyn til billedprogram tænker jeg Photoshop og sådan. Hvis du "bare" skal lægge billeder ind af varer, kræver det jo enlig kun internet forbindelsen.

Så vidt jeg ved, er regnskabs programmer ikke noget der er specielt tungt for computer - er der nogen der kan bekræfte dette?

Umiddelbart, så skal du nok kigge på en med Windows 7 ihvertfald - medmindre du selvfølgelig vil have en Mac som dog ligger i den dyre ende - da det er bedste istedet for Vista :-) Så uanset hvad, så find en med Windows 7, hvis du skal have en med Windows. 

Ud fra hvad du sådan lige siger, så kan du finde en computer der ligger i de 4-5000 kroner. Jeg har en til 3000 kroner og den virker upåklageligt - det skal siges det er en Packard Bell - kører Photoshop uden problemer ( dog ikke større grafiske ting ) samt er generelt bare hurtig :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg driver en webshop med babytøj/børnetøj ( www.kids-trend.dk ) jeg har fundet det meget nytigt at have 2 skærme til min pc hvor jeg arbejder med billeder og shoppen det spare meget tid at du kan se det hele, hvis du vil tage bine produkt billeder selv så sørg for noget ordentligt fotoudstyr og ellers vil jeg sige lav dit forarbejde godt før du starter det kan spare dig for MANGE timer og penge.

 

/Mads

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Fra  Stepahead Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi, (den bliver man vist aldrig træt af :)

Har du overvejet at spare pengene og nøjes med at, købe skærm samt tastatur og mus. Slut det til din bærbar sammen med lidt ordentlig backup, så er du godt kørende.

Hilsen Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)