Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne/Koncept til salg - BygSelvPc.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så kom dagen hvor jeg endelig også lige fik sat noget til salg herinde :-)

Jeg står i dette problem at jeg simpelthen ikke har tid til at føre dette koncept til livs. Var meningen at det skulle have været et stort community med tilhørende shop, forum og artikler omkring hvordan man samler sin pc bedst, og hvilke dele der passer bedst sammen, og via en slags form kunne man indhente de bedste EDB butik's tilbud også modtage svar via sitet igen. Dvs. man kunne tjene på at formidle tingene til slutbrugeren via edb butikkerne. Samt danne et community som kunne udnytte "alle hjælper alle" konceptet.

Har haft det til salg på qxl.dk, men de er meget useriøse derinde efter mit hovede, så derfor ville jeg jo prøve herinde, det højeste bud var på 500 via QXL, men jeg havde desværre en mindste pris på 1kilo, men er villig til at gå ned i pris hvis dette skulle være tilfællet, jeg vil bare gerne have det bliver brugbart domænet jo istedet for jeg bare holder ideen tilbage.

Man kan jo også bare bruge det til at redirect med hvis man allerede har en edb shop eller lign. :-)

Domæne information OBS. Domænet er betalt indtil 31/01-08 og kan blive overført direkte via DK-hostmaster (Kræver at du har bruger derinde, ellers koster det et mindre oprettelses gebyr!)


Så vi køre en lille slags auktion hvis nogle har lyst, så kan vi se hvad det ender med.

Glæder mig til at høre fra jer og eventuelle bud på dette koncept og domæne.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Sorry, men eftersom det er kun et domæne navn og ikke meget mere så har det jo ikke et reelt værdi andet end omkostningen for domænenavnet. Der findes masser af den slags i forvejen med byg-din-egen-pc butikker hvilket også gør det mindre interessant. Indtjeningen på salg af hardware er også ikke særligt god og konkurrancen i branchen er benhård.

Så værdien er 100 kroner (Det er vel omkring det et dk domæne koster idag)

mvh.
//whatever

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår dig udemærket! :)

Men er meget individuelt hvordan man ser værdien på et domæne og koncept, nogle domæner har lagt større værdi i nogen''s øjne end andre, og min ide var nu ikke at sælge hardware men formidle til andre hvis det var konceptet du hentød til.

Mht. til prisen af domæner kan du f.eks. se på formidleren.dk hvordan priserne svinger, det er sjældent du finder et domæne derinde til under 20kilo. men nogle er dem er så også langt ude og drømmer om skyhøje priser, gør jeg jo slet ikke.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Men er meget individuelt hvordan man ser værdien på et domæne og koncept, nogle domæner har lagt større værdi i nogen's øjne....

Det kan jeg godt give dig ret i, men!

Den konkrete værdi på papiret er stadigvæk ikke mere end omkring de 100 kroner. (Vi betaler kun 45 kroner per domæne til dk-hostmaster så jeg efter at ha kigget i papirerne)

Så faktiskt er det kun 45 kroner i værdi.

Personligt synes jeg heller ikke, at det er "guldnavn" - men det er jo egen min personlige mening.

Hvis du havde bygget op det til et færdigt site med indhold + plus aktivebrugere + dokumentation
ville det være en anden historie
En pointe mere, er at bruger kredsen (læs kunder) er meget begræsnet til IT-nørder el. pænt sagt pc entusiaster hvilket i sig også begrænser mulighederne for indtjening og dermed også reelt sænker værdien på din ide.

Mvh.
whatever

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Edb priser fx. har en meget god opbygning, og der er mange af blade osv. der har guider omkring dette.

Desuden kan du jo selv byge computere, og alt efter hvad du vælger, stiger prisen derefter.

Ergo, der er mange gode muligheder allerede, og mange webbutikker der har uddybede forklaringer på de ting man køber.

Ud over dette, er det ikke til at leve af at sælge computer, som gør det svært.

Men skulle du lyste, kan kan sætte siden op mm. og vi kan lave en vedligeholdelsesaftale, så kan du måske få gjort det til en realitet, og derefter sælge...

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan jeg godt give dig ret i, men!

Den
konkrete værdi på papiret er stadigvæk ikke mere end omkring de 100
kroner. (Vi betaler kun 45 kroner per domæne til dk-hostmaster så jeg
efter at ha kigget i papirerne)

Så faktiskt er det kun 45 kroner i værdi.

Personligt synes jeg heller ikke, at det er "guldnavn" - men det er jo egen min personlige mening.

Hvis du havde bygget op det til et færdigt site med indhold + plus aktivebrugere + dokumentation
ville det være en anden historie
En
pointe mere, er at bruger kredsen (læs kunder) er meget begræsnet til
IT-nørder el. pænt sagt pc entusiaster hvilket i sig også begrænser
mulighederne for indtjening og dermed også reelt sænker værdien på din
ide.

Mvh.
whatever


Kan sagtens forstå dig og vil også give dig ret i at realt alle domæner har en værdi på 45 kroner på papiret. også google.dk

Men for de rigtige mennesker som kan danne et community indenfor at rådgive, sammensætte de rigtige sammensætninger og funktioner til at gøre det lettere for en nybegynder. Udover det syntes jeg også domænet kunne være et fedt at have til den rigtige edb butik om ønsker flere henvisninger, altså en pegning til butikken fra domænet BygSelvPc.dk

Havde jeg haft tiden til selv at sætte det til vejrs havde jeg også gjort det, men derfor jeg giver andre muligheden at udnytte domænet ved at opkøbe det :)


Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke for at skyde din fine handel i jorden, men du bør nok bare se af at bygge et site op, det fordobler værdien maks..
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-03-2007 14:17:41
Forfatter: Webspeeder
Edb priser fx. har en meget god opbygning, og der er mange af blade osv. der har guider omkring dette.

Desuden kan du jo selv byge computere, og alt efter hvad du vælger, stiger prisen derefter.

Ergo, der er mange gode muligheder allerede, og mange webbutikker der har uddybede forklaringer på de ting man køber.

Ud over dette, er det ikke til at leve af at sælge computer, som gør det svært.

Men skulle du lyste, kan kan sætte siden op mm. og vi kan lave en vedligeholdelsesaftale, så kan du måske få gjort det til en realitet, og derefter sælge...


Hejsa igen, og tak for tilbudet.

Men har ikke lyst til at køre showet selv på nuværende tidspunkt, selvom du har ret i det har større værdi hvis det havde være med brugere og indhold, Men det jeg håber på andre kunne have brugt muligheden til :)

Er selv programmør, har bare ikke tiden lige pt. :-)


Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-03-2007 14:08:07
Forfatter: Brian Knudsen
Ikke for at skyde din fine handel i jorden, men du bør nok bare se af at bygge et site op, det fordobler værdien maks..


Hehe, det er helt iorden, skal jeg nok huske til fremtidige ting jeg giver mulighed for salg herinde, men har desværre ikke lige tiden til dette projekt :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)