Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig igang med min artikeldatabase + feedback

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Aminoer.

Jeg springer hele tiden ud i noget nyt, og denne gang er det en artikeldatabase. Denne artikeldatabase hedder Artikelkataloget.dk.

Jeg vil gerne høre hvad i synes om det, hvad der kunne gøres bedre, hvad der mangler, forslag til kategorier + mere.

Derudover så ville jeg blive meget glad, hvis i gad smide en artikel, så der kommer ordentligt gang i den.

Jeg ved godt at den ikke er så godt oppe med hensyn til SEO - men det kommer den forhåbentligt.

Ser frem til en masse godt feedback og nogle gode indlæg :-)

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej et lille tip herfra prøv at få nogen indgående .edu links.

+ det så burde du virkelig fokusere på trust rank istedet for på at få en masse artikler.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper vel ikke så meget, når siden er dansk og ikke engelsk? 

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ak ja... Lad mig se... Da jeg for noget tid siden læste din tråd, om at du ville lave et kvalitets-artikelkatalog mm. og gøre en del ud af det osv. regnede jeg ikke med at du ville downloade wordpress, installere det, skrive 5-6 små danske tekster om siden, reglerne og hvordan man bliver forfatter.

Der er lige nu intet der adskiller dig fra de andre, hvilket jeg ikke ser det positive i. Jeg synes personligt det er for nemt at bruge 5 minutter på at købe et domæne + webhotel, installere et random template, skrive lidt om artikeldatabase - for derefter at kalde det netop - en artikeldatabase.

Siden er alt for hvid, kedelig og uinteressant. Jeg ved godt du kun er 14 år, og bevares - det er kanont at du allerede nu forsøger at lave nogle projekter som kan give penge, og kvalitet til nettet - men uanset alder - så er siden bare ikke god nok, ikke unik nok, og rækker slet ikke til noget.

Min negative indstilling, kan måske også skyldes at jeg efterhånden er lidt irriteret over at se folk bruge 5 minutter på noget, smide det op og give det en titel som ikke er tiltjent - den var naturligvis ikke møntet personligt på dig :)

Men hey.. Byg backlinks - skaf dig en PR3, så skal du se - så er udseendet ikke ret vigtigt mere - desværre.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten88:
Ak ja... Lad mig se... Da jeg for noget tid siden læste din tråd, om at du ville lave et kvalitets-artikelkatalog mm. og gøre en del ud af det osv. regnede jeg ikke med at du ville downloade wordpress, installere det, skrive 5-6 små danske tekster om siden, reglerne og hvordan man bliver forfatter. Der er lige nu intet der adskiller dig fra de andre, hvilket jeg ikke ser det positive i. Jeg synes personligt det er for nemt at bruge 5 minutter på at købe et domæne + webhotel, installere et random template, skrive lidt om artikeldatabase - for derefter at kalde det netop - en artikeldatabase. Siden er alt for hvid, kedelig og uinteressant. Jeg ved godt du kun er 14 år, og bevares - det er kanont at du allerede nu forsøger at lave nogle projekter som kan give penge, og kvalitet til nettet - men uanset alder - så er siden bare ikke god nok, ikke unik nok, og rækker slet ikke til noget. Min negative indstilling, kan måske også skyldes at jeg efterhånden er lidt irriteret over at se folk bruge 5 minutter på noget, smide det op og give det en titel som ikke er tiltjent - den var naturligvis ikke møntet personligt på dig :) Men hey.. Byg backlinks - skaf dig en PR3, så skal du se - så er udseendet ikke ret vigtigt mere - desværre.

Hej Morten.

Tak for din feedback - det sætter jeg pris på.

Jeg arbejder også på at finde nye tiltag, som er forskellige fra andre sider, men jeg ved ikke helt hvad der er at finde på udover Adsense, som de fleste andre artikeldatabaser også bruger.

Nu er det sådan at en PR3 nok ikke lige kommer sådan - men jeg ved hvad du mener ;-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det hjælper med .edu links uanset hvilket sprog du har din artikel database på.

Fordi google elsker virkelig .edu links...

men tag ikke mit ord for det.

prøv selv at se disse would be fuldstændig hul i hovedet priser for .edu links.

og tro mig .edu links banker virkelig din pr. op

men glem pr i et par minutter.

og fokuser i stedet for på trust rank.

et godt tip til at skubbe din trust rank op er at man skal aflevere 3 artikler før man får lov til at linke fra dem.

måske skræmmer det nogle af artikel skribenterne væk først men bare vent til at dit artikel katalog kommer til at dominere søge resultaterne totalt...

jeg vil faktisk meget gerne hjælpe dig igang med linkbuilding ved at give en masse sider du skal få til at linke til dit katalog.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

oops glemte vist lige, du skal bare sende mig em pm så svarer jeg med alle de sider jeg sys du skal have til at linke til dit artikel katalog.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO++ har du prøvet den service du linker til?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

SEO++ har du prøvet den service du linker til?

Nej dog ikke da jeg sys de er ekstremt dyre og jeg godt kender teknikken til at finde .edu og .gov links selv...

Edit, TimP lad os nu holde os til debatten...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)