Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown hjemmeside virker ikke?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Jeg har lige købt mig et webhotel hos surftown.dk. Jeg prøvede at bruge deres 1-click toolbox til at installere wordpress, men da jeg efterfølgende trykkede på "vis side" finder den ikke noget og viser bare "serveren blev ikke fundet". Så prøvede jeg deres hjemmeside program, valgte et hurtig tilfældigt udseende og trykkede "offentliggør". Men igen når jeg trykker "vis side" får jeg bare "serveren blev ikke fundet".

Er der noget jeg fuldstændig har misforstået eller overset - skal selve hjemmesiden aktiveres eller på anden vis smides online før jeg kan få den vist og komme igang med at installere wordpress på den?

Mvh

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten Prøver du at tilgå hjemmesiden vha. dit .dk-domæne eller den midlertidige webadresse du har fået ved surftown? Hvis du prøver med dit .dk-domæne kan det være fordi det endnu ikke er aktivt hos DK-Hostmaster. Mvh Lars
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du lige har bestilt det kan der gå op til 24 timer før du kan komme på siden med den almindelige www-adresse.

I den velkomstmail du har fået (og i dit kontrolpanel) kan du finde en ip-adresse som du kan benytte til at se/komme på din side indtil alle navneservere er opdaterede og siden er tilgængelig via det almindelige domænenavn

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er dk-domæne, er det nuvel 24 timer fra du har aktiveret domænet PÅ dk-hostmasters hjemmeside. :-) Ellers prøv at hive fat i Surftown Support, de er nok de bedste til at give dig et kvalificeret svar, når de nu har solgt dig siden :)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en kommentar til de andre, så går der ofte kun 1-2 timer før ens DK-domæne er aktivt efter man har aktiveret det på DK-Hostmasters hjemmeside :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh men altså, det var jo bare mig der havde været aaaalt for ivrig efter at komme igang, så jeg ligeså fint havde sprunget over mail'en fra DK-hostmaster hvor der selvfølgelig stod den skulle aktiveres via deres hjemmeside >_<

Men jeg takker og bukker for de hurtige svar! :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:

Som en kommentar til de andre, så går der ofte kun 1-2 timer før ens DK-domæne er aktivt efter man har aktiveret det på DK-Hostmasters hjemmeside :-)

 
Rigtigt, men der kan gå op til 24 timer før alle navneservere er opdateret og sitet er fuldt tilgængeligt

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:

Rigtigt, men der kan gå op til 24 timer før alle navneservere er opdateret og sitet er fuldt tilgængeligt

Præcis!

DK-Hostmaster opdatere deres tjenester ved hvert timeskifte, altså 24 gange i døgnet - og fra deres opdatering skal man tillægge de 24 timer, som løs-regel, som næsten altid passer :-)

Dog har de DNS'er du bruger aldrig været inde på siden før - og du først besøger siden efter denne opdatering, så vil du i princippet kunne se den relativt hurtigt efter..

:-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)