Hej Alle Amino'er.Dette er mit første indlæg, så håber i tager godt imod firmaet og jeg. Som overskriften lyder, har jeg brug for hjælp til reglerne omkring indkøb til virksomheden. Jeg har for et lille årstid siden startet en enkeltmandsvirksomhed, som har adresse i privaten. Jeg har været til diverse møder, kurser og undervisningsaftener, og er indforstået med at jeg ikke kan trække %-sats af huslejen, el, vand, varme mm. fra, med mindre jeg har en permanent indgang beregnet KUN til firmaet, hvilket jeg ikke har (bor i lejlighed) Sagen står som følgende: Jeg har hjemme indrettet et rum KUN til virksomheden (kontoret), hvori der selvfølgelig er skrivebord, reoler mm.. Alt dette er betalt af privaten, men nu står jeg og har kigget på nogle indsatser til reolen og en ny kontorstol. - Er dette noget jeg må købe via virksomhedens regnskab ? På forhånd tak David Bjerring
|
Jeg følger lige med på sidelinien, jeg står for at gøre det samme :)