på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Gratis regnskabsprogram

Slip for regneark og bevar det økonomiske overblik
    Klik her og få en gratis konto

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
    om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Administration af ansatte (HR) "

Fri telefon / multimedie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
    Amino-karma 235
    Fra Odense
    Tilmeldt 26. mar 09
    Indlæg ialt: 49

Skrevet 10-05-2011 kl. 12:19

Hej Amino'er!

Jeg har et spørgsmål vedr. mobil telefoni.. Det drejer sig om ansatte med fri telefon, hvor de idag bliver beskattet af 3.000 kr. årligt jvf. multimedie beskatningen.

Når man opretter et abonnement på et mobil nr, har det så nogen betydning om det oprettes i firmaet navn (CVR-nr) eller den ansattes navn (CPR-nr) ? Her tænker jeg på fradragsretten til moms ?

Vi har idag TDC mobil og CBB mobil, og fremover valgt at samle det hos én udbyder, da TDC er for dyre og CBB ikke har mulighed for at ringe til udlandet, med mindre man har penge på en konto, pga det er taletid, hvilket er dybt åndsvagt..
    Jeg har undersøgt markedet og kommet frem til at det enten bliver Telmore eller M1 mobil, da jeg helst gerne vil have TDC-dækning og har kun hørt godt om dem!

MEEN.. så når jeg kigger på priserne har Telmore en pakke: 10 timers taletid, fri sms osv = 199 kr. pr. mdr (hvilket dækker behovet) M1 tilbyder: 11 timers taletid fri sms osv = 199 kr. pr. mdr... det kræver blot at man logger ind online og følger forbruget, optankning/afregning sker automatisk

PRISERNE ER INCL. MOMS, når jeg kigger under privat - så når jeg klikker på Erhverv er det noget helt andet.. så er priser ca. nogenlunde det samme MEN BARE + MOMS !!

Hvorfor betale 25 % mere for samme produkt ???

Jeg hører gerne Jeres meninger / erfaring mobil abonnement.. TDC, Telmore, M1, Telenor, Telia osv osv

Amino-karma 37.569
    Fra Holstebro
    Tilmeldt 27. apr 07
    Indlæg ialt: 6.988

Nicolaj Thomasen
    Fra MobilTjek
    Skrevet 10-05-2011 kl. 12:32

Jeg ringede til Telmore sidste år, og skrev svaret i denne tråd. Det kan dog have ændret sig siden.

Unotel er forresten også en mulighed, da de også er ejet af TDC.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Amino-karma 1.495
    Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 11. feb 11
    Indlæg ialt: 315

Susan Vestergaard
    Fra 1264
    Skrevet 10-05-2011 kl. 12:39

Hej Jannik

Du kan ikke trække momsen fra i din virksomhed, hvis ikke fakturaen er udstedt til din virksomhed.

Susan :o)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Administration & Finansiering er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :