Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig gennem PBS, DIBS mm. junglen

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Spændende tråd at følge med i.

Som jeg kan forstå er du interesseret i at få koblet en betalings gateway til din webshop, og i den forbindelse er jeg sikker på at jeg kan hjælpe dig.

Jeg arbejder for DIBS Payment Services, så hvis du har lyst og tid, er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Hvad angår prissætningen, har vi indtil for nylig arbejdet med listepriser. Dette er vi dog umiddelbart gået væk fra. I stedet koncentrerer vi os om at skabe en løsning der matcher dine behov, for derefter at finde en prissætning der gavner begge parter.

Du kan fange mig på følgende mail: mads.jensen@dibs.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

 

Mvh Mads Degn Jensen

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

enovato:
På hvilke punkter har Epay flere tekniske muligheder? Præ-supporten hos begge steder har jeg oplevet som meget høj med meget hurtig responstid, men har selvfølgelig ikke oplevet dem på daglig basis.

Vi benytter Quickpay dagligt hos www.divadore.dk. Jeg kan bekræfte vi aldrig har oplevet nedetid hos dem. Det har altid fungeret perfekt hos os, både når kunderne betaler og den efterfølgende behandling af transaktioner.

Vedr. support. Vi har kun haft brug for at kontakte dem én gang med et uddybende spørgsmål og der var svar med det samme.

Tekniske muligheder aner jeg ikke noget om, men de kan det vi har brug for.

Mvh. Charlotte

 

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Vejle kommune
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ja, tråden er jo til din fordel :-) Og tusind tak for dit input.

Det er desværre nød til, at gå gennem vores webshop udbyder, hvilken betalingsgateway vi benytter - men de har i dag taget kontakt til både EPay og Quickpay - så jeg har tillid til, at de forsøger, at få den bedste løsning i hus :-)

Fra Vejle kommune
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld Mads - der skulle stå IKKE til din fordel :-)

Må nok sige, at jeg finder jeres produkter meget dyre :-) I forhold til de andre udbydere - hvad kvaliteten angår er jeg slet ikke i stand til, at udtale mig :-) Det kan jo være, som med så meget andet, at man får hvad man betaler for? Men prisforskellen må du erkende er væsenlig høj..

 

Mange hilsner fra Karina

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Vi er lige blevet færdige med et nyt betaligsgateway:

Desværre er vi nok lidt for sent ude til dig da du jo er næsten færdig. Vi bruger CMS systemet Concrete5 (gratis) med deres webshopmodul eCommerce (ca. 700,- + moms).

Men her kommer så det smarte - Vi kan nu tilbyde betalingsgateway til Concrete5 webshop til Dankort/Visa for kun 99,- pr. måned + 1,45 + 0,10% til PBS. Og endnu mere smart: Du skal ikke godkendes af PBS men direkte af os - Kravene er selvølgelig de samme - men hvis vi godkender din webshop, kan du være oppe og køre inden for 3 timer!

Hvorfor gør vi det så billigt.... Simpelthen fordi vi selvfølgelig gerne vil producere nogle layout til websider og webshops.

Vores færdige tilbud kan du se her "www.maargrafisk.dk".

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jensen-Maar:
Du skal ikke godkendes af PBS men direkte af os - Kravene er selvølgelig de samme - men hvis vi godkender din webshop, kan du være oppe og køre inden for 3 timer!

Hvad siger PBS lige til det?? :-)

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har vundet en retsag og er i dag storkunde hos PBS/NETS...

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jensen-Maar:
Vi har vundet en retsag og er i dag storkunde hos PBS/NETS...

En retsag mod PBS/Nets? 
Og nu kan I så godkende webshops til deres indløsningsaftaler? 

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps.....!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det lyder da spændende med sådan en ny betalingsgateway... tillad mig dog lige at stille et par spørgsmål:

- I skriver "Monopolet hos PBS/NETS er brudt". Det kan jeg næsten kun læse som om at I er blevet acquirer/indløser af Dankort. Var det ikke en meget vanskelig proces at blive parallel indløser af Dankortet. Selve Dankort systemet er jo i sit design og tekniske grundlag ganske sammenfiltret med Nets og dets ejere bankerne.

- I skriver at I er betalingsgateway. Det må jo så også betyde at I er certificeret til at håndtere kortdata. Jeg kan dog ikke finde jer på listen over PCI-certificerede PSP's på visa/mastercards lister. Kan der være sket en fejl der?

- Du refererer til en stor retssag som der har været mlm. jer og Nets. Den må jeg desværre have overset. Har du evt. nogle reference og evt. URL's til den sag så man kan læse mere. Hvad har tvisten været?

- I skriver at I er blevet storkunde hos Nets. Udover at det disharmonerer lidt m. den m. monopolbrudet... hvad er så en storkunde? Hvad indbefatter det og hvor mange transaktioner skal man have for at blive storkunde?

- Hvis man bliver merchant gennem jeres betalingsgateway og man ikke har en indløsningsaftale m. Nets. Går pengene for salg så via jeres bankkonto eller lander de direkte på butikkens bankkonto... og i givet fald, hvor skal man så angive sin bankkonto?

Med retorisk hilsen

Thomas Jensen

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)