Quickpay eller ePay er også meget billigere end DIBS og det fungerer uden problemer.
Jeg har meget dårlige erfaringer med Quickpay i forhold til stabillitet og service. EPay har langt flere muligheder teknisk og yder top service og support
Nu bliver jeg lidt nysgerrig... hvornår har du oplevet problemer m. Quickpays stabilitet?
Det lyder godt nok ringe, at de kun understøtter DIBS.
Du bør kontakte support igen og høre om du må få programmeret din egen integration med f.eks. Epay. Det kan ogå være at de vil lave det mod betaling. Jeg har ikke erfaring med den slags, men vil anslå at det vil være tjent hjem på et år, hvis du ser på DIBS opstartsgebyr og månedlige betalinger.
Få evt. lokket en programmør fra Amino til at hjælpe dig med opkaldet.
Jeg vil også mene at DIBS er overkill for en nystartet webshop. Mange af de helt store bruger DIBS, jeg ved ikke helt hvorfor, men der er vel en grund. For mig fungerer hhv. Epay og Scannets betalingsløsninger upåklageligt.
Vil du uddybe dine erfaringer? Vi står og skal vælge mellem netop de 2 udbydere som fremtidig samarbejdspartner til et system, så alle erfaringer vil være relevante.
Nu bliver jeg lidt nysgerrig... hvornår har du oplevet problemer m. Quickpays stabilitet?
Quickpay har 7-9-13 aldrig været ramt af nedbrud.
Hej Thomas,
Det er ikke et problem med nedetid.
Jeg skal ikke kunne sige at tingene ikke køre som de skal nu, da jeg ikke har brugt QuickPay siden 2009. Men da vi brugte Quickpay, blev der på et tidspunkt lavet en opdatering af systemet, som fik en del betalinger til ikke at gå igennem i en periode på over 4 måneder, hvorefter vi skiftede til EPay, da der ikke blev kigget på tingene.
Før dette har jeg ikke haft problemer med Quickpay, men 4+ måneder med et problem der er skyld i at betalinger ikke altid gennemføres er mere end nok til at få mig til at kigge på alternative løsninger der virker.
/Casper
www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!
Nu bliver jeg lidt nysgerrig... hvornår har du oplevet problemer m. Quickpays stabilitet?
Quickpay har 7-9-13 aldrig været ramt af nedbrud.
Før dette har jeg ikke haft problemer med Quickpay, men 4+ måneder med et problem der er skyld i at betalinger ikke altid gennemføres er mere end nok til at få mig til at kigge på alternative løsninger der virker.
ja, ok... nu kender jeg ikke din kontekst eller dit konkrete problem, men jeg skal da gerne garantere at der ikke har været generelle problemer m. authorizes... og da slet ikke i 4 måneder :)
Jeg reagerede blot på at Quickpay blev kaldt ustabil... der er som regel flere sider af en given historie.
Drop DIBS. De er for dyre og deres system er for bøvlet. Jeg fandt flere fejl i deres system i sidste gang jeg lavede en implementering. Nogle som de rettede og en enkelt jeg måtte leve med.
Vi bruger helst www.epay.dk. De er billige, gode og det er nemt at implementerer.
EPay har langt flere muligheder teknisk og yder top service og support
På hvilke punkter har Epay flere tekniske muligheder? Præ-supporten hos begge steder har jeg oplevet som meget høj med meget hurtig responstid, men har selvfølgelig ikke oplevet dem på daglig basis.
Jeg er meget interesseret, da vi som sagt pt. ser på begge udbydere.
Jeg har forsøgt at sende en mail til vores webshop udbyder om det lader sig gøre, at integrere EPay i vores system... Hvis ikke, er jeg bange for, at jeg ikke har noget valg!
Vores webshop udbyder, er de samme som levere vores kasse, finansdel og lagerstyring - så det kører alt sammen under en aftale og er sammenkørende - så jeg har på den måde gjort mig afhængig af, hvad de tilbyder. Set i bakspejlet er det jo en træls erfaring, at gøre nu - men som jeg skriver tidligere, er min erfaring lidt blevet, at når man er IT dum, som jeg er :-) - er det meget nemt, at blive bondefanget og betale dyre lærepenge :-)