Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam mail fra bruger fra Amino ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige modtaget følgende mail

 

Rart at møde dig,
Hvor er du og hvordan er dit arbejde? Jeg håber, at alt er godt med dig, Mit navn er glip Mary, jeg ved, at du kan blive overrasket, hvordan jeg får din e-mail, jeg fik din e-mail i dag (www.amino.dk), når jeg var browsing på udkig efter ærlig partner, så jeg føler at droppe dette par linie til dig, og jeg vil gerne have dig til at kontakte mig via min e-mail, så vi kan kende hinanden og udveksle vores billeder, og vi kan komme partner.My e-mail-adresse er (mary.koneh@yahoo.dk)
Husk afstanden betyder ikke noget, hvad der betyder noget, er den kærlighed vi deler med hinanden.
Jeg venter på at høre fra dig snart.
Med hensyn Miss Mary

Venligst kontakt mig direkte med (mary.koneh@yahoo.dk)



Nice to meet you,
How are you and how is your work? i hope that all is well with you, My name is miss Mary ,i know that you may be surprise how i get your email, i got your email today at(www.amino.dk)when i was browsing looking for honest partner,then i feel to drop this few line to you , and i will like you to contact me through my email so that we can know each other and exchange our pictures, and we may be come partner.My email address is (mary.koneh@yahoo.dk)
Remember the distance does not matter what matters is the love we share with each other.
i am waiting to hear from you soon.
With regards Miss Mary

Please contact me directly with (mary.koneh@yahoo.dk)

Normalt sletter jeg den bare, men hvor har de min mail fra ?

Mvh
Hagbart

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har være ude for det præcis samme

- modtog en mail i søndags.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget den samme mail på min firma-mail tidligere i dag. Hvad kan man gøre? Bare slet lortet og ryst på hovedet af den slags mennesker.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Din mailadresse er havnet på en eller anden liste, fordi du har givet den til en eller anden der har solgt oplysningerne videre

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Argh. Der skulle have stået "ryst på hovedet ad" den slags mennesker, men af en eller anden uforklarlig grund må jeg ikke rette min tastefejl!? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste en bog om konspirationer forleden, så mens jeg er i det mindset.

Så kan det være Thorborg er igang med at erhverve flere kunder til sit spamfighter, ved at erklære sin kærlighed for sine Amino brugereSkype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Din mailadresse er havnet på en eller anden liste, fordi du har givet den til en eller anden der har solgt oplysningerne videre

Fatter det ikke. Også oplevet flere anmodninger på Facebook i den senere tid, hvor man beder mig om at tillade adgang til min personlige oplysninger samt adgangskode til FB!? Sad

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
når jeg var browsing på udkig efter ærlig partner

 

Flot oversat! Google Translate anyone? Big Smile

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er oxo med i pujlen....

/allan

Fra Møldrup
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er der ikke en "synes godt om" knap på amino? Big Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)