Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til at gøre Amino Freelancer lettere og bedre at bruge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Her må du meget gerne komme med dine forslag til hvordan vi kan gøre Amino Freelancer lettere at bruge og hvad du ellers kan komme på at forslag.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Hvad med en Fiverr afdelingSmile

Det kunne være fedt!!!

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle der har lagt en opgave ud på Freelancer, har sikkert været ude for, også at få bud på opgaven via pm. Dette skete for mig en gang, da jeg skulle have lavet en ny hjemmeside. Da jeg endelig skulle vælge hvem jeg ville have til at løse opgaven, faldt mit valg netop på en, som havde kontaktet mig direkte. Jeg blev bedt om at skrive "hvem" der havde vundet opgaven ud af dem der havde budt, men kunne ikke finde en funktion der blot angav hvilken Amino der havde vundet opgaven. Kan dette problem løses?

Det var blot lidt fra mig. Er ellers meget glad for funktionen Freelancer.

De bedste hilsner fra Nanna

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig at man også fik en notifikation på "debat"-siden når man får meddeleser på freelancer. Jeg tjekker ikke freelancer så ofte som jeg tjekker debatten. Jeg ved godt jeg får en mail, men den bliver tjekket endnu sjældnere :-)
Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Fra  VRweb Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Dette er bare lidt feedback til freelancer.  På de sider hvor man kan læse om en opgave, savner jeg at man kan læse hele overskirften på opgaven.

Her er et eksempel på en opgave jeg læste i dag:

"Freelance opgave: Programmør søges til videreudvik..."

Her havde det været rart hvis man kunne læse hele overskriften. :-)

Mvh
Vayu Robins
flashkompagniet.dk

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det kunne være fint hvis man som freelancer kunne abonnere på de opgaveområder man er interesseret i at udføre. Fx. hvis ens kompetencer og det man ønsker at byde ind på er webproduktion o.lign.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina1986:

Jeg syntes at det kunne være fint hvis man som freelancer kunne abonnere på de opgaveområder man er interesseret i at udføre. Fx. hvis ens kompetencer og det man ønsker at byde ind på er webproduktion o.lign.

Hej Christina, 

Det kan du vidst allerede, du skal bare vælge hvilke kategorier under din profil, du vil have mails fra. Så får du en besked når der bliver oprettet en opgave i den kategori. 

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for oplysningen :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovlund:

Hej Christina, 

Det kan du vidst allerede, du skal bare vælge hvilke kategorier under din profil, du vil have mails fra. Så får du en besked når der bliver oprettet en opgave i den kategori. 



Det har faktisk aldrig virket og det er dybt pinligt.
Men det er lavet nu og bedre sent end aldrig.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)