Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser man ens googlerangering?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bær over med mig hvis spørgsmålet er tumpet - men jeg er stadig våd bag ørerne mht SEO.

Jeg har i sidste uge åbnet min hjemmeside www.dubaipetfood.com - som det fremgår er det en hjemmeside som henvender sig til kunder i Dubai og De forenede Arabiske Emirater.

Hvordan kan jeg undersøge min placering på forskellige søgeord? Jeg er kommet så langt at søger jeg f.eks på "petfood dubai" så ligger min hjemmeside nr 4 på både google.com, google.dk og google.ae.

Hvis jeg kun søger på ordet petfood - så er jeg jo oppe mod de etablerede kræfter.

på google.dk er jeg oppe imod de danske sider - det er jo fint, jeg har ingen interesse i danske kunder og skal heller ikke rangeres.

På google.ae kommer der engelske og amerikanske sider op, og faktisk ingen af mine lokale konkurrenter - tilgengæld dukkede min google-add op ude til højre Big Smile

på google.com får jeg en masse danske hits - dette tilskriver jeg mine indstillinger på google...

Men hvordan er det lige jeg overhovedet kan vælge søgeord i Dubai - der er mennesker fra 100 forskellige lande og de bruger mange forskellige søgemaskiner mm. 

Når jeg selv søger efter noget hernede så søger jeg på ordet og tilføjer altid "Dubai" - fx "Ipad Dubai" - vil det sige at jeg skal tilføje Dubai efter alle mine søgeord for jeg har naturligvis ingen interesse i eller mulighed for at konkurrere med engelske og amerikanske butikker med samme søgeord?

Mvh

Anders - www.dubaipetfood.com

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Download gratis versionen rank tracker fra seo powersuite. Den er rigtig godt til det!
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet ovenfor, så kan du bruge et program som f.eks RankTracker, hvor du kan vælger i hvilke land du vil tjekke dine rankings.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

For at tilføje; programmet kan downloades her.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:

For at tilføje; programmet kan downloades her.

ja, ville også inkludere linket, men sad med iPaden, og det var svært at linke på den :D 

RankTracker er et super godt program - også i gratis versionen.  

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger noget der hedder cuterank, hvis du googler det så kan det hentes gratis og bruger til så mange søgeord du vil inden for 1 domæne.

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg bor i Dubai og driver SEO/SEM virksomheden Mapto Media. Vi ligger i Dubai Media City og du er mere end velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe og snak om SEO og hvordan du kan få dit site i top på Google.ae.

Du kan se vores kontors placering her:

http://maptomedia.com/index.php?page=contact

Der er masser af ledig gratis parkering lige ved siden af, så du skal ikke gå langt i varmen..

De bedste hilsener

Anders

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bør nævnes, at programmer som tjekker ens rangering er imod googles TOS. Bare fordi folk er så meget imod mig mht min SEO forretning, hvor linksne skabes mere eller mindre med software.

Chancen for at du rangerer med en ny side er ret lille og rangering kan ofte påvirkes, hvis man er logget ind på google eller har caches slået til. Det bør bare nævnes. Desuden er det godt at have .ae domæne, hvis det er google.ae du vil rangere på =) Du må sende en besked, hvis du har nogen SEO spørgsmål.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)