Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google straf/Penalty?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et SEO firma til at optimere min side om bredbånd (se signatur). Besøgstallet er den sidste uge faldet væsentligt og jeg er ikke længere at finde på en lang række væsentlige søgetermer - på trods af jeg tidligere har haft en del visninger på disse ord jf. webmaster tools? Hvis jeg søger på min weadresse (uden.dk) eller en række af mine posts titel bliver de ikke fundet blandt de første mange sider i google. Er der nogen der ved om jeg har fået en straf - og hvordan kommer man ind i varmen igen? Kan det overhovedet svare sig i forhold til at købe et nyt domæne og kopiere indholdet (lettere modificeret) over?

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, du skal finde svaret her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Jeg tror, du skal finde svaret her.

Er Panda rullet ud i Danmark?

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der efterhånden en del, der tyder på - f.eks. begivenheder som den, trådstarter beskriver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Det er der efterhånden en del, der tyder på - f.eks. begivenheder som den, trådstarter beskriver.

Spændende, spændende! 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når / hvis man så er ramt af denne panda - hvad bør man så gøre? Er det hovedsitet eller de enkelte posts hvis indhold skal forbedres - og igen - kan det overhovedet svare sig i forhold til at køre et nyt site op? Jeg undrer mig nu stadig over at ændringen er så væsentlig som den er, da det stort set er alle søgetermer, der er ramt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders_G:

Når / hvis man så er ramt af denne panda - hvad bør man så gøre? Er det hovedsitet eller de enkelte posts hvis indhold skal forbedres - og igen - kan det overhovedet svare sig i forhold til at køre et nyt site op? Jeg undrer mig nu stadig over at ændringen er så væsentlig som den er, da det stort set er alle søgetermer, der er ramt

Hvis du planlægger at lancere et nyt site med samme indholdskomposition, så vil resultatet jo nok blive det samme, hvad angår rankings. 

Har du læst det indlæg om kvalitetsindhold, Thomas linkede til?

Det er jo som sådan ikke en penalty, men en vurderingsdom på grund af tyndt indhold, mange affiliatelinks, lav troværdighed, osv., osv.

 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - i forhold til indhold kan jeg sagtens finde sites i top 10 der ikke kan matche mit - så det er næppe her det går galt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo ikke dig, men Google som vurderer og ranker :-). I har jo hver jeres subjektive holdning til siderne, som ikke nødvendigvis er ens. Så vil du tilbage så må du præge Googles holdning i forhold til din side, i en positiv retning.

Hvis der er sket en radikal ranking ændring, så må du opstille de muligheder det kan være, og vurderer hvilken der er mest sandsynlig. Har du gennemanalyseret hele dit site?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)