Lækkert tip. Det bliver spændende læsning! |
Kan klart anbefale at læse den her
Lækkert tip. Det bliver spændende læsning! |
Kan klart anbefale at læse den her |
Har lidt tal til dig her fra en udvalgt webshop i DK. De sidste 90 dage har der været samlet 22860 besøgende og der er en gennemsnitlig konvertering på 6.04%. Trafikken fra mobiler er i samme periode: iphone - 930 besøgende med en konvertering på 1.29 % iPad - 440 besøgende med en konvertering på 6,59% Android - 240 besøgende med en konvertering på 0.00% Andre samlet - 46 besøgende med en konvertering på 0.00% Samlet mobil - 1656 besøgende med en konvertering på 2.60%. Så laver man fx. AdWords kampagner, hvor man inkludere mobile enheder, er det nok en idé at specifikt at udvælge hvilke. Ud fra disse tal må man formode, at jo større skærm, jo bedre konvertering. Så vælg "Target only selected mobile devices" under indstillinger og vælg dem du ønsker aktiveret. PS. nu er dette jo kun tal fra én webshop - der kan jo være stor forskel fra shop til shop. Så prøv jer frem - men det kan helt sikkert være rentabelt også at være repræsenteret med fx. AdWords til mobile enheder. Johannes
|