Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellige lager- / salgssteder i webshop og anbefaling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal designe en webshop hvor kunden har forskellige salgssteder. Dvs. Nogle af deres kunder skal benytte beholdningerne fra Europa og andre USA. Vi sender alt nødvendig information om kunden og varene med ud fra ERP system. Hvorledes håndteres dette bedst i en webshop? Laver man to eller er der en shop der kan håndtere dette issue? Skal man have to kreditkort aftaler hvis den deles op i US / EUR shop?

 

Endvidere spørger kunden om man kan lægge Drupal uden om shoppen til det grafiske, idet de allerede nu redigerer deres intranet i drupal.

 

Og til sidst hvilken standard webshop kan bedst anbefales, når der også skal laves special tilretninger?

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Nu ved jeg ikke hvilken shop I havde tiltænkt i forvejen, men der findes jo et shoppingmodul til Drupal der hedder Übercart. Denne bruger jeg til min webshop med strømper. Ellers kunne man jo godt lave en hovedside i Drupal, der henviste til webshoppen i et andet system. Mulighederne er mange :o)

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Årsagen er at kunden i forvejen benytter drupal til deres intranet og vil derfor gerne kunne redigere grafik i det samme. Ingen shop er valgt endnu, så derfor kunne det være en ide at finde en der er baseret på drupal.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)