Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indexerer ikke min side

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
hadstensmede:
 
Har lavet ny hjemmeside for et par uger siden, men den bliver ikke fundet endnu....
Hejsa
Syntes det er mærkelig at et domaine fra 2004 med en PR 1 slet ikke har nogen sider indexeret. Er du sikker på der ikke er en sanktion, måske fra tidligere, fra google. Har du webmaster tool ? - kunne være interessant hvad der eventuel står under meddelelser.
Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Andersen:

Hejsa
Syntes det er mærkelig at et domaine fra 2004 med en PR 1 slet ikke har nogen sider indexeret. Er du sikker på der ikke er en sanktion, måske fra tidligere, fra google. Har du webmaster tool ? - kunne være interessant hvad der eventuel står under meddelelser

Det skyldes at jeg tidligere har brugt mono.net men nu er jeg så gået over til Typo3 - så siden har været indexeret før.

Har ikke forstand på noget af det, så har ikke webmaster tool 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Ja det er rigtig, søger man på Hadsten Smede og Maskinværksted kommer din gamle mono.net side op. Så google tror stadig siderne for Hadsten Smede og Maskinværksted ligger på mono.net.

Siderne hos mono.net giver en korrekt 301 redirect MEN til roden på mono.net. Den linkbuilding du har laver på de gamle sider tilgår også mono.net
Når google ikke har indexeret din nye side endnu - der er jo lavet link til dit nye domain her i denne tråd, er det nok fordi google ser den som en copy af den tidligere hos mono.net.

Har du mulighed for det kan du sikkert betale dig fra at få mono.net til at 301 redirecte din gamle subdomain til dit nye domain - derved får du også overført din linkjuice fra din tidigere linkbuilding på mono.net.

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leif

 

Mange tak for dit svar...... Jeg har det problem at jeg overhovedet ikke kan kommunikere med mono´s support..... hvis de endelig tager sig sammen til at svare, så svarer de som regel på noget andet end det drejer sig om.

 

Men google må da opdage at siderne ikke indeholder det som google tror på et tidspunkt, eller hvad?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Ja det er træls - troede ellers mono.net var mere professionel. Vil tro du skal have en god tålmodighed før google opdager den rette sammenhæng.
Det jeg vil foreslå er at du registrere dig i google webmaster tool med din nye webside. Prøv at ændre så mange af dine link fra den gamle side til den ny webside - det vil google helt sikkert bemærke. Om der er andre trick der gør processen hurtige må de mere garvede svare på.

Her er google vejledning i flytning af dit websted - så har du den til næste gang :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)