Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indexerer ikke min side

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid går der egentlig før google "finder" min side?

 

Har lavet ny hjemmeside for et par uger siden, men den bliver ikke fundet endnu....

Heller ikke når jeg søger på meget eksakte ting som "Hadsten Smede og Maskinværksted"

 

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt med et link så vi kan kigge på det?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har du lavet og sendt et Google XML sitemap?

Ellers er det jo en god ide at linke til dit site fra forskellige forummer osv. Spred dit link ud til relevante sider.

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Muhammad:
Ellers er det jo en god ide at linke til dit site fra forskellige forummer osv. Spred dit link ud til relevante sider.

Helt enig :) Deltag i nogle tråde, hvor du med relevans, kan linke til dit site.. Eller læg dit link ned i signaturen på amino, evt med Amino Plus (Større signatur).. Og så deltag i en masse indlæg, det skal nok give en hel del :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Muhammad:
Har du lavet og sendt et Google XML sitemap?

 

Nej, har ikke lavet sådan et sitemap..... er google hurtigere til at opdage mig hvis jeg laver det?

 

- er godt klar over at jeg har noget af en linkbuilding opgave foran mig, det der undrer mig er at jeg overhovedet ikke kan findes på google....

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hadstensmede:
Nej, har ikke lavet sådan et sitemap..... er google hurtigere til at opdage mig hvis jeg laver det?

Du kan læse lidt om hvad Google selv svarer på dette spørgsmål her. Det gør sådan set bare jobbet nemmere for deres crawlere, hvis de nu skulle springe nogle af dine sider over.

Men du har ret, hvis du skriver følgende i google: inurl:www.hadstensmede.dk dukker der kun dette resultat op: http://www.surcentro.net/en/info/www.hadstensmede.dk

Men forsøg dig med et Google Sitemap, hvis du kører på Wordpress er det bare et plugin der skal installeres.

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

- jeg kører på Typo3..... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage en del tid for Google lige at komme i gang. Remember - der bliver lavet rigtigt mange nye hjemmesider dagligt!

Nu hentyder jeg ikke noget, men Google lukker også ned for ens site, hvis for meget af teksten er kopieret fra andre...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google Sitemap er nødvendigvis ikke en god ting. Hvis du havde haft det, så havde du aldrig opdaget at din side (eller enkelte sider ikke var linket fra resten af content). DU kan i princippet have et helt site som ikke er linket sammen, men fordi du har google sitemap, kan google se alle dine sider.

Det er en falsk tryghed - hvis ikke du er 100% på hvad du laver, så kan det skade dig mere end det gavner.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)