Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig fragt på en pakke på 50 kg. til Canada?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil høre om nogle ved hvad det ca. koster og sende en pakke på 50 kg. til canada og er 1,5 meter lang og ca 0,5 m. på de to andre sider.

Og post danmark osv. det bliver jo rigtig dyrt, er der nogle alternativer?

Ham der skal have sendt dem derover, ejer en Ranch derovre, og har fået brochuren lavet og printet herhjemme. Hvordan går sådan en gennem tolden?

 

Mvh

Stine

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Det billigste er at sende det med et kurer firma der over evt DHL / Fedex / UPS.

Send det DAP altså dør --> dør levering - vil jeg cirka tro du kan få det for 1500-1900 kr. all in.

Du skal blot sende en proforma faktura med da brochuren skal toldbehandles derover. hvad han kommer til at betale i told kan de oplyse ham om i Canada men er typisk 3-4 % i toldafgift på denne vare gruppe.

Hvis du sender det DAP så er prisen inkl levering til hans dør og uden toldafgift da du ikke kan vide det på forhånd.

Håber du kan bruge overstående ellers må du skyde løs .

Dbh

Rune

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man godt benytte disse firmaer når man ikke har en aftale med dem?

Hvad med shipping.dk  har selv brugt dem fra kina til dk, og det var så fint som det kunne være.

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved du kan ved det ene firma (DHL) så mund ikke osse du kan hos de 2 andre :)

Du kan få engangspris og betale med dankort også kommer de og henter forsendelsen hos dig.

Vedr. shipping.dk så kan jeg se de ikke har noget kurer service da det jo kun er ganske få shipping virksomheder der har denne service - men det kan være de køber fragten igennem en af de 3 overstående kurer og så kan tilbyde den til dig hvis du er vant til at få dækket dit transport behov der - kan du jo forhøre dig af hos dem.

Det er jo ikke forbudt at ringe til et par stykker og høre hvad de tager for det :)

 

 

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak Rune.

Mener også de køber igennem de andre, men sidst jeg undersøgte det var de billigere alligvel, så prøver lige et par stykker som du selv siger ;)

Tak Tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)