Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hjemmesideprogram til Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal til at starte en webshop op, derfor skal jeg lave et oplæg til hvordan webshoppen kommer til at se ud.

Er der nogen der har erfaringer med nogle gode hjemmesideprogrammer? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lidt i tvivl om, hvad du leder efter. Et godt webshop system? Eller et sted, hvor du kan tegne et oplæg?

Hvis det er det første, så vil jeg ikke tøve med at anbefale Shopify, som du kan se mere om her: themebox.dk

Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg søger efter et program hvor jeg selv kan lave webshoppen, altså hele opsætningen, designet osv.

Har lidt erfaringer med at lave hjemmesider på ikke webshops, så er ikke helt klar over hvordan det med dankort betaling fungere.

Jeg har indtil nu brugt one.com, men syntes bestemt deres hjemmeside setup har alt for mange begrænsninger.  

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale dig at bruge meebox.net, dem har vi rigtige gode erfaringer med, de har også en 9kr's løsning, men også noget der koster lidt mere. Deres løsninger er ihvertfald meget bedre en one.com.

Derudover kan jeg anbefale dig at kigge på prestashop som shop system, det er open source og har rigtigt mange funktioner og gratis addons.

Mht til dankort så skal du have en aftale med nets og en betalingsgateway, det kunne fx være quickpay eller epay.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er præcis det, som du får med Shopify. En færdig løsning, hvor du laver opsætning og selv bestemmer design 100%
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)