Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med meta-descriptions i WP

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har på nuværende tidspunkt opdaget mit store problem med mine metadescriptions.

Jeg anvender Wordpress by Yoast SEO pluginet, når jeg vælger at indtaste teksten i Snippet Preview feltet, vælger den ikke at vise det på Google. Derimod viser den teksten fra mit "uddrag" der er på forsiden af bloggen, hvilket af et forholdsvis stort problem, eftersom jeg ønsker at Yoast skal være den dominerende, så jeg kan tilpasse mine metadescriptions.

På Rank 5, kan min metadescription ses således:

http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=freeride+dm+tv+sport&aq=f&aqi=&aql=&oq= 

Hvilket er præcis den samme tekst som fra forsiden af bloggen. 

Nogen der ved hvordan jeg skal løse dette problem? Så jeg får Yoast til at være den dominerende, og den der laver mine faktiske metadescriptions.

Venlig hilsen

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

har du provet at anvende et script i koden 

og derefter blot udfylde et eget felt hvor i du kan definere metatags istedet for at brug et plugin 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke prøvet. Jeg må være ærlig at indrømme, jeg ved faktisk ikke helt hvordan man gør det :S 

/Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en meta-description ikke passer til indholdet, eller en søgning på indholdet ikke rammer ordene i meta'en, kan google fremvise tekst fra siden.

Hvornår begyndte du at bruge SEO pluginet? Det kan tage Google noget tid at få indekseret dine sider med de korrekte beskrivelser, hvis du ikke startede med at benytte meta-descriptions.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HVis Google ikke mener at din Meta description er god nok ud fra de ord der søges efter, så viser de selv et uddrag af din tekst som de mener er bedre.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist nok ikke tilfældet. Mine metadescriptions skulle gerne matche indholdet i indlægget meget godt. 

Det har jeg stort set haft fra start-up, jeg har lige postet en side i dag som Google allerede har indekseret, men her vises den forkerte meta-description, altså det lille uddrag der også er på forsiden af bloggen 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte selvfølgelig lige at sige, at uddraget fra forsiden, er noget jeg udfylder i et lille felt. Lidt anderledes end så mange andre temaer, hvor man bare indsætter en more-tag linje, der afgrænser det man ønsker at have på forsiden.

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Det lyder som om der er noget galt med plugin'et, og ikke Google eller dig. Jeg kan anbefale Platinum SEO pack som har en lang række funktioner, og det har altid virket for mig. Ellers er der All in one SEO pack.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har tidligere brugt  All in one SEO pack, da problemet også været. Jeg tror muligvis at fejlen ligger i selve temaets uddrag funktion. Et felt som jeg selv udfylder nederst på siden.

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Harboe:

Hej 

Jeg har tidligere brugt  All in one SEO pack, da problemet også været. Jeg tror muligvis at fejlen ligger i selve temaets uddrag funktion. Et felt som jeg selv udfylder nederst på siden.

Hvis du har konfigureret dit plugin korrekt burde det ikke være grundet uddrag funktionen. Prøv at lade være med at lav en uddrag og prøv evt. med All in one SEO, for at se hvad det skyldes. Lige nu er dine descriptions tomme kan jeg se i dine artikler I kildekoden.

 

Håber du kunne bruge det. :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)