Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til oprettelse af en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino brugere

Jeg er i opstartsfasen med en telemarketingsvirksomhed. Herved skal jeg naturligvis have lavet mig en hjemmeside. Jeg har umiddelbart ikke kendskab til nogle gode steder man kan lave en enestående hjemmeside.
Det ville være fordelagtigt, hvis der var nogen der kunne henvise mig til et godt sted hvor man kan danne sin egen hjemmeside.

Venlig hilsen Innovateuren
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Innovateur.

Hvis jeg var dig ville jeg finde mig et webhotel med 1 click installation til open source CMS systemet Wordpress.
Det er et rigtig nemt system hvor du kan finde det theme du syntes der passer bedst, eller i værste fald få en til at lave dig et, eller købe et over nettet.
Der er en del webhoteller efterhånden som tilbyder de her 1 click installations og hvis man ikke har særlig meget erfaring indenfor hjemmesider er Wordpress nok mit bedste bud.
Det er nemt og overskueligt og der kan hentes plugins til stortset alt du har brug for!

Du er mere end velkommen til at skrive en PB hvis jeg skal hjælpe dig med at finde et webhotel og installere Wordpress! :-)

Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Innovateur

Det kommer meget an på, om du vil lave en hjemmeside fra grunden af eller om du vil lave den på baggrund af en skabelon.

Jeg har min hjemmeside hos one.com. Jeg kendte intet - absolut intet - til at lave en hjemmeside, så jeg valgte dem, fordi de har en masse skabeloner, som er færdige, hvor man bare selv skal gå ind og skrive tekst, indsætte sider osv.

På one.com kan man også udvikle sin helt egen hjemmeside - og dermed få en fuldstændig enestående hjemmeside.

God fornøjelse med, hvad du nu vælger,

Susan :o)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er også velkommen til at lave en gratis hjemmeside via vores hjemmesideservice. Det er ganske nemt og ligetil for alle, selv uden viden eller erfaringer på området.

Her kan du selv vælge de forskellige sidetyper, indsætte tekst og billeder med mere.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at skrive.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er velkommen til at kontakte mig pr PM, jeg kan rådgive om hjemmesider og hosting, og det er 100% gratis og uforpligtende :-)

Jeg ser frem til at høre fra dig

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i den anledning gerne smide noget god karma og en Yes efter Henrik, som også har hjulpet mig med et par små ting.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Casper :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)